برق چشمان بچه ها آق قلایی در صبح آدینه، استاندار گلستان مهمان روستاهای آق قلا

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان در تداوم برنامه سفرهای شهرستانی خود امروز صبح وارد شهرستان آق قلا شد و با مردم منطقه ها محروم و کمترتوسعه یافته این شهرستان ملاقات کرد.

برق چشمان بچه ها آق قلایی در صبح آدینه، استاندار گلستان مهمان روستاهای آق قلا

استان گلستان که بی شک از چندین حیث ایرانی کوچک و یک مدل کوچک شده از این کشور عزیز است در عین دارا بودن سرسبزی، اقلیم های زیبا و دلنشین در بخش از پهنه خود منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته ای را در خود جای داده است که در طول دهه های مختلف نیز این محرومیت به علت فقدان تدبیر درست دچار عقب ماندگی های توسعه ای مضاعف شده است.

از طرفی دکتر علی محمد زنگانه به تاسی از رئیس دولت از ابتدای کار خود کوشش نموده است در عین رسیدگی به امور خطیر استانداری در مرکز با حضور در شهرستانها از نزدیک شاهد مسائل، مسائل و دغدغه های مردم و مسئولان شهرستانهای 14 گانه استان گلستان باشد، شهرستانهایی سرشار از ظرفیت های بکر و منابع طبیعی و انسانی بی نظیر که در صورت توجه می توانند به محور توسعه منطقه تبدیل شوند.

استاندار گلستان به همراه مهندس رمضانعلی سنگدوینی نماینده مرم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل ستادی و مدیران کل دستگاههای خدمات رسان صبح امروز وارد شهرستان آق قلا شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمانهای شهدا و ایثارگران تجدید میثاق کرد.

دکتر علی محمد زنگانه با حضور در روستای گوگ تپه با مردم این این روستا ملاقات و گفت و گو نموده و از نزدیک با دغدغه ها، مسائل و انتظارات آنها آشنا شد که مسائلی از جمله آب کشاورزی از مهم ترین مسائل مطرح شده در این ملاقاتها بود.

وی با حضور میدانی در سد وشمگیر به عنوان یکی از سدهای مهم اثرگذار استان گلستان به آنالیز شرایط آبگیری، ظرفیت سد، مقدار ذخیره آب و نحوه انشعابات تزریق آب به حوزه کشاورزی، لایروبی رودهای منتهی به سد و مسائل دیگر آن پرداخت.

استاندار گلستان در ادامه به روستای محروم وحدت اسلامی رفت که با استقبال گرم مردم روبرو و به همراه معاونین و مدیران کل ستادی و دستگاههای اجرایی استان گلستان با آنها نیز ملاقات و گفت و گو کرد.

لازم به ذکر است استاندار گلستان در انتها این سفر یک روزه در شورای اداری شهرستان آق قلا به منظور جمع بندی مسائل سفر و مصوبات آن حضور پیدا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1388

به "برق چشمان بچه ها آق قلایی در صبح آدینه، استاندار گلستان مهمان روستاهای آق قلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق چشمان بچه ها آق قلایی در صبح آدینه، استاندار گلستان مهمان روستاهای آق قلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید