برقراری پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو قزاقستان برای نخستین بار

به گزارش مجله لیست پیوند، برای نخستین بار در تاریخ روابط ایران و قزاقستان، امکان پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو برقرار شد.

برقراری پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو قزاقستان برای نخستین بار

با حمایت وزارت امورخارجه قزاقستان و سرکنسولگری قزاقستان در گرگان، برای نخستین بار پروازی مستقیم از شهر گرگان، مرکز استان گلستان، به آکتائو، مرکز استان منگیستو در قزاقستان، به وسیله شرکت هواپیمایی کیش ایر در تاریخ یکم آوریل 2021 با موفقیت انجام گرفت.

از جمله مزایای برقراری چنین پروازهای می توان به توسعه و توسعه روابط تجاری، مالی و فرهنگی و روابط بشردوستانه میان قزاقستان و ایران و دو استان و بعلاوه تقویت روابط تجاری و ارتباطات میان افراد، رفت و آمدها در اوقات فراغت، گردشگری مذهبی و پزشکی اشاره نمود. علاوه بر این، برقراری پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو موجب تقویت روابط بیش از 6 هزار قزاق مقیم ایران با سرزمین مادری خود می گردد.

لازم به ذکر است که این پرواز در حال حاضر یک بار در ماه انجام می گردد و انتظار می رود که در صورت استقبال مسافران، تعداد آن نیز افزایش یابد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1396

به "برقراری پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو قزاقستان برای نخستین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز مستقیم از گرگان به آکتائو قزاقستان برای نخستین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید