بازدید دانشگاهیان بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش مجله لیست پیوند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید دانشگاهیان بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران صورت پذیرفت.

بازدید دانشگاهیان بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران

با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دراگان تودوروویچ سفیر جمهوری صربستان و ولادان جوکیچ رئیس دانشگاه بلگراد به همراه ولادیمیر پیرویچ رئیس دانشکده مهندسی مکانیک، نبویشا بویوویچ رئیس دانشکده مهندسی، معماری و حمل و نقل، ولادیمیر چتکوویچ رئیس دانشکده علوم اجتماعی و زروان میرکوویچ رئیس دانشکده حقوق از موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه پنج گنج بازدید کردند.

در این بازدید، ولادان جوکیچ، رئیس دانشگاه بلگراد گفت: آثاری که در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می گردد از شاهکارهای هنر مدرن دنیا هستند. معماری موزه نیز اقتباسی از معماری مدرن و سنتی است و استفاده همزمان از معماری سنتی و مدرن در طراحی و ساخت آن بسیار مجذوب کننده و معماری آن را خاص و منحصر بفرد نموده است.

بعلاوه در این بازدید دراگان تودوروویچ، سفیر جمهوری صربستان گفت: از تماشا آثار هنرمندان ایرانی لذت بردم و در بسیاری از این آثار نقاط مشترکی در زبان و بیان دیده می گردد. بعلاوه آثاری که در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می گردد از آثار منحصر بفرد هنرمندان ایران و دنیا است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1453

به "بازدید دانشگاهیان بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دانشگاهیان بلگراد از موزه هنرهای معاصر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید