ایندیانا جونز 80 ساله با داستانی به شدت مخفی آمد

به گزارش مجله لیست پیوند، ایندیانا جونز 5 با نخستین تیزر فیلم شنبه در نمایشگاه دیزنی 23 دیده شد و هریسون فورد در برابر حاضران درباره آن حرف زد.

ایندیانا جونز 80 ساله با داستانی به شدت مخفی آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، نخستین تریلر فیلم پنجم ایندیانا جونز در نمایشگاه سالانه دیزنی دیده شد. در این برنامه هریسون فورد در برابر علاقه مندان حاضر شد تا درباره این فیلم صحبت کند.

او با حالتی کاملاً احساسی گفت: از این که این فیلم ها را که تجربه ای باورنکردنی برای همه ما هستند ساختید، سپاسگزارم. او با اشاره به فیبی والربریج که از بازیگران این فیلم است گفت: او فوق العاده بود.

فورد در این برنامه تاکید نمود که بازی در این مجموعه برای او با فیلم پنجم به خاتمه می رسد و گفت: دیگر یک بار دیگر برای شما زمین نمی خورم.

در حالی که جیمز منگولد کارگردان این فیلم است، داستان آن به شدت مخفی نگه داشته شده است. تنها اطلاعات درباره این فیلم همان است که در تریلر دیده شد و البته در رسانه های اجتماعی نیز منتشر نشد و تنها حاضران در نمایشگاه توانستند آن را ببینند.

آخرین بار شخصیت ایندی 14 سال پیش روی پرده ها دیده شد که با فیلم ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین بود. فورد در زمان بازی در آن فیلم 64 ساله بود و اکنون 80 ساله است. بنابراین به نظر می رسد می توان گفت هیچ مانعی نتوانست این باستان شناس بزرگ را متوقف کند. مدس میکلسن، توبی جونز، بودی هالبروک، توماس کرچمن و آنتونیو باندراس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

  • ملاقات مجدد زوج ایندی پس از 38 سال | فصل پنجم ایندیانا جونز اکران می گردد
  • هریسون فورد به تلویزیون می آید
  • مدس میکلسن هم با ایندیانا جونز 5 همراه می گردد

این اولین فیلم از مجموعه ایندیانا جونز است که اسپیلبرگ کارگردانی آن را انجام نداد و تنها به عنوان تهیه کننده در کنار پروژه ماند. منگولد کارگردانی فیلم هایی چون لوگان و فورد در برابر فراری را برعهده داشته است. جان ویلیامز نیز بار دیگر آهنگ این فیلم را ساخته است. وی اوایل سپتامبر در هالیوود بال تم جدیدی به نام تم هلنا از موسیقی متن این فیلم را معرفی کرد.

ایندیانا جونز 5 قرار است 30 ژوئن 2023 راهی سینماها گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1516

به "ایندیانا جونز 80 ساله با داستانی به شدت مخفی آمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایندیانا جونز 80 ساله با داستانی به شدت مخفی آمد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایندیانا جونز 80 ساله با داستانی به شدت مخفی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید