استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی به وسیله سامانه 124 میسر شد

به گزارش مجله لیست پیوند، فهرست قیمت لوازم خانگی که به روزرسانی شده، به وسیله نشانی www.124old.ir آماده بهره برداری است.

استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی به وسیله سامانه 124 میسر شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فهرست قیمت لوازم خانگی که توسط سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان به روز رسانی شده، به وسیله نشانی www.124old.ir آماده بهره برداری است.

به گزارش روز دوشنبه سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، از آنجایی که از روز چهارشنبه (28 خردادماه) طرح نظارت ویژه شبکه فراوری، توزیع و فروش لوازم خانگی اجرایی و ثبت قیمت در سامانه 124 الزامی شده، بر این اساس خریداران لوازم خانگی می توانند قبل یا هنگام خرید کالا، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت به وسیله نشانی www.124old.ir در بخش خوداظهاری بنگاه های مالی با جستجوی برند و مدل کالای مورد نظر خود، از آخرین قیمت های اظهار شده توسط شرکت های فراورینماینده آگاه شوند.

قیمت های مذکور به وسیله فهرست مشاهده قیمت خوداظهاری شرکت ها در مرورگر موبایلی سامانه 124 به آدرس 124.ir نیز قابل مشاهده است.

همچنین این امکان برای خریداران وجود دارد که در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، به وسیله تماس با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به اپلیکیشن آپ نسبت به ثبت شکایت و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 487

به "استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی به وسیله سامانه 124 میسر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی به وسیله سامانه 124 میسر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید