اخراج داور نژادپرست بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر

به گزارش مجله لیست پیوند، داور چهارم بازی تیم های پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ادامه قضاوت در این بازی محروم شد.

اخراج داور نژادپرست بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر

به گزارش خبرنگاران، گوکسل گوموشداق، رئیس باشگاه استانبول باشاک شهیر اعلام نمود که بازی نیمه تمام شب گذشته (سه شنبه) این تیم و پاری سن ژرمن در فرانسه در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بدون داور چهارمی که جنجال ساز شد، ادامه پیدا خواهد نمود.

در آن بازی داور چهارم رومنایایی سباستین کولتسکو با استفاده از لفظ سیاه پوست در خصوص پیره وبو یاری داور تیم استانبول باشاک شهیر استفاده کرد تا به داور اعلام کند که او بیش از اندازه دارد به تصمیمات داوری اعتراض می نماید. با اینکه کولتسکو با زبان مادری خودش، رومانیایی آن لفظ را به زبان آورده بود، اوکان بوروک، سرمربی تیم باشاک شهیر متوجه این موضوع شد و به همین دلیل به شدت به این موضوع واکنش نشان داد. به همین دلیل هم او دستور داد بازیکنانش زمین بازی را ترک نمایند و آنها هم با وجود وساطت افراد مختلف حاضر به بازگشت به زمین بازی نشدند چرا که خواستار اخراج کولتسکو بودند.

به این ترتیب بازی نیمه تمام رها شد و قرار شد که ادامه آن امشب و بدون حضور کولتسکو در تیم داور برگزار گردد. ادامه بازی دو تیم با نتیجه صفر - صفر از ساعت 21:25 به وقت تهران ادامه پیدا می نماید و پاری سن ژرمن در صورت کسب پیروزی در این مسابقه به عنوان صدرنشین گروه H به مرحله یک هشتم نهایی صعود می نماید. برای تیم ترکیه ای اما بردن یا نبردن این بازی هیچ فرقی ندارد، چون حذف شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 777

به "اخراج داور نژادپرست بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج داور نژادپرست بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید