اتریش: اتحادیه اروپا به تغییرات اساسی احتیاج دارد

به گزارش مجله لیست پیوند، صدراعظم اتریش با تأکید بر اینکه اتحادیه اروپا به تعمیرات اساسی سازمان ها و مکانیسم های تصمیم گیری خود احتیاج دارد در عین حال تحقق این امر را به سرعت امکان پذیر ندانست.

اتریش: اتحادیه اروپا به تغییرات اساسی احتیاج دارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، به اعتقاد کریستین کرن، صدراعظم اتریش اتحادیه اروپا به تعمیرات اساسی سازمان ها و مکانیسم های تصمیم گیری خود احتیاج دارد، اما این امر به سرعت امکان پذیر نمی باشد.

به گفته وی با توجه به نظرات متفاوت درباره آینده اتحادیه اروپا و مسائل سخت در سیاست امنیت و اقتصاد این اتحادیه این گونه اصلاحات و تعمیرات اساسی به سختی دست یافتنی است.

وی یک روز بعد از برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا در براتیسلاو اعتراف کرد که در مسئله تقسیم پناهندگان در کشورهای اروپایی هیچ پیشرفتی وجود نداشته است. وی خواهان فشار بیشتر در این باره شد.

صدراعظم اتریش همچنین تصمیم این نشست مبنی بر اعزام 200 نیروی اضافی فرانتکس و 50 کامیون به بلغارستان برای حفاظت بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را تمجید نموده گفت: ما باید بدانیم چه کسی به اروپا می آید.

وی همچنین دیدگاه ایتالیا را که به خصوص از نظر مالی و سیاسی هجوم پناهندگان را یک چالش می بیند قابل درک دانست.

نخست وزیر ایتالیا درباره نتایج نشست روز گذشته سران اتحادیه اروپا ابراز نارضایتی نموده و بعد از این نشست همراه با صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرد.

صدراعظم اتریش همچنین با نگاهی به تحولات دموکراتیک و مالی در ترکیه تأکید کرد: من بر این عقیده ام که ترکیه عضو اتحادیه اروپا نخواهد شد.

وی البته به شکست توافق پناهندگان با ترکیه اعتقاد نداشته و در عین حال ابراز کرد که اتحادیه اروپا نباید بر کشورهای دیگر تکیه کند و به جای آن باید به تکالیف خانگی خود بپردازد.

کرن بر لزوم حمایت بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا و مبارزه با دلایل پناهندگی تصریح و در عین حال کشیدن حصار برای جلوگیری از هجوم پناهندگان را رد کرد.

صدراعظم اتریش همچنین موضع مجارستان را که هر گونه پذیرش پناهندگان را رد می نماید قابل قبول ندانسته و در عین حال خروج این کشور از اتحادیه اروپا را که اخیراً لوکزامبورگ درخواست نموده بود، رد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 178

به "اتریش: اتحادیه اروپا به تغییرات اساسی احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش: اتحادیه اروپا به تغییرات اساسی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید