اتاق فکر گردشگری زنجان تشکیل می گردد

به گزارش مجله لیست پیوند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: اتاق فکر گردشگری استان برای استفاده از ظرفیت افراد دارای فکر، اندیشه و ایده های خلاقانه و نو در این حوزه تشکیل می گردد.

اتاق فکر گردشگری زنجان تشکیل می گردد

مکیراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند امروز یکشنبه 21 آذرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: در این اتاق فکر از اساتید دانشگاه و مؤسسات آموزش گردشگری، کارآفرین پیروز در فضای مجازی، مدیران خلاق در صنعت گردشگری و افراد صاحب نظر دعوت می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اضافه کرد: آموزش، احتیاج اصلی و اساسی توسعه پایدار گردشگری است و اتاق فکر گردشگری با حضور اساتید و فعالان این عرصه با موضوع آموزش و اشتغال تشکیل می گردد.

او گفت: یاری به رشد و توسعه فرهنگ گردشگری، بعلاوه ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار به منظور فراهم آوردن موجبات ارتقاء این صنعت، تبادل افکار و بیان آرا و عقاید، ایجاد شرایط جمع اندیشی، تصمیم سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی و اجرایی برای حل مسائل و بهبود فرآیندهای موجود در حوزه گردشگری استان به ویژه در دوران پساکرونا از جمله اهداف تشکیل این اتاق به شمار می رود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1403

به "اتاق فکر گردشگری زنجان تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق فکر گردشگری زنجان تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید