آیا از تراشه های اگزینوس سامسونگ راضی نیستید؟ پس این نامه را امضا کنید!

به گزارش مجله لیست پیوند، در سایت Change.org یک طومار جدید علیه استفاده از تراشه های اگزینوس در گوشی های سامسونگ ثبت شده است. در این نامه از سامسونگ خواسته شده که به جای استفاده از تراشه های اگزینوس برای گوشی های خود از محصولات کوالکام بهره ببرد. همچنین استفاده از سنسورهای دوربین سامسونگ به جای سنسورهای ساخت سونی را هم زیر سوال می برد.

آیا از تراشه های اگزینوس سامسونگ راضی نیستید؟ پس این نامه را امضا کنید!

در بخشی از این طومار آنلاین آمده: این قطعات نسبت به رقبای خود ضعیف تر هستند و در این زمینه مدارک زیادی وجود دارد. گوشی های مبتنی بر تراشه های اگزینوس کندتر هستند، عمر باتری کمتری دارند، زودتر داغ می شوند و در کل می توان به ضعف های متعددی اشاره نمود.

این موضوع که معمولا تراشه های اگزینوس در مقایسه با نمونه های اسنپ دراگون ضعیف تر هستند، حقیقت دارد. این شرکت سالانه میلیون ها گوشی مبتنی بر این تراشه ها را روانه بازار می نماید که از بین آن ها می توانیم به گوشی های پرچم دار گلکسی اس و گلکسی نوت اشاره کنیم که در بسیاری از بازارها با این تراشه ها به دست مشتریان می رسند. در همین حال، گوشی های پرچم دار سامسونگ در آمریکای شمالی با تراشه های اسنپ دراگون عرضه می شوند.

بسته به اینکه کدام نسخه را خریداری می کنید، تجربه کاربری شما شاید تفاوت داشته باشد. به عنوان مثال، اسنپ دراگون 865 از هسته های Cortex A77 بهره می برد که در مقایسه با هسته های Cortex A76 مورد استفاده در اگزینوس 990، نوید بهبود 20 درصدی عملکرد را می دهد. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 650 موجود در اسنپ دراگون در مقایسه با Mali G77 تعبیه شده در بهترین تراشه اگزینوس، حرف بیشتری برای گفتن دارد.

در زمان نوشته شدن این مطلب، بیش از 3 هزار نفر این درخواست را امضا نموده اند و شمار امضانمایندگان به سرعت در حال افزایش است. روی هم رفته، در هر سال که گوشی های پرچم دار سامسونگ معرفی می شوند، بحث نابرابری تراشه های اگزینوس و اسنپ دراگون مطرح می گردد. در همین رابطه، چند ماه قبل خبر همکاری سامسونگ با AMD برای بهبود پردازنده گرافیکی تراشه های خود منتشر شد که البته به این زودی ها نباید انتظار دیدن نتایج این همکاری را داشته باشیم.

آیا شما هم از جمله کاربرانی هستید که ترجیح می دهید گوشی های سامسونگ، حداقل نمونه های پرچم دار، از تراشه های اسنپ دراگون استفاده نمایند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید و در صورت تمایل این درخواست آنلاین را هم امضا کنید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 279

به "آیا از تراشه های اگزینوس سامسونگ راضی نیستید؟ پس این نامه را امضا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا از تراشه های اگزینوس سامسونگ راضی نیستید؟ پس این نامه را امضا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید