آموزش 6 روش خرید اینترنت مخابرات، بسته، ترافیک و مشاهده به جامانده اینترنت

به گزارش مجله لیست پیوند، بیش از نیمی از کاربران اینترنت ثابت در ایران، یعنی حدود 5.5 میلیون نفر، مشترک اینترنت مخابرات هستند. مخابرات در سرانجام سال 1400 نزدیک به 5 میلیون و 200 هزار نفر مشترک ADSL و VDAL و بیش از 200 هزار نفر مشترک FTTH یا تانوما داشته است که قطعا اکنون بیشتر هم شدند.

آموزش 6 روش خرید اینترنت مخابرات، بسته، ترافیک و مشاهده به جامانده اینترنت

روش های مختلفی برای خرید اینترنت مخابرات یا ثبت نام برای اینترنت VDSL/ADSL و فیبر نوری تانوما و بعد خرید بسته اینترنت و حجم وجود دارد. در حالی که بسیاری از کاربران با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های واسط بسته اینترنت مخابرات را تهیه می نمایند ولی این شرکت روش های سریع تر، ساده تر، مطمئن تر و بهتری برای ثبت نام، خرید بسته و ترافیک دارد.

  • راهنمای خرید بسته اینترنت ADSL مخابرات در سال 1401

اگر شما هم یکی از مشترکان اینترنت مخابرات هستید؛ پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا ببینید چه روش هایی برای خرید بسته و ترافیک اینترنت مخابرات وجود دارد؛ روش هایی که احتمالا بعضی از آن ها را خبر نداشتید:

روش 1: سایت مخابرات (tci.ir)

اگر برای یافتن سایت مخابرات در گوگل سرچ کنید؛ احتمالا این قدر سایت های بی ربط به شما نشان بدهد که خسته شوید و دیگر دنبال سایت اصلی شرکت مخابرات ایران نگردید.

سایت اصلی شرکت مخابرات ایران دارای نشانی است و در آن می توانید برای انواع اینترنت های مخابرات ثبت نام کنید یا بسته های اینترنت ADSL و VDSL و FTTH را خریداری و رزرو کنید.

مهم تر، اینکه در سایت اصلی مخابرات می توانید از طرح های تشویقی و تخفیفی، بسته های اینترنت ترافیک اضافه تازه و با تخفیف یا هر گونه اخبار دیگری درباره اینترنت مخابرات آگاه شده و به موقع اقدام به خرید بسته ها و طرح های اینترنت این شرکت کنید.

وقتی وارد سایت مخابرات می شوید؛ هم از منوی بالا می توانید به سرویس های اینترنت و تعرفه ها دسترسی پیدا کنید و هم با اسکرول سایت به سمت پایین، می توانید به ترتیب سرویس های اینترنت و بسته های مختلف این شرکت را مشاهده و با کلید روی آن ها، اقدام به خریدشان کنید.

روش 2: پنل مشترکان اینترنت مخابرات

برترین روش برای خرید بسته اینترنت و ترافیک اضافی از مخابرات، ورود به پنل مشترکان اینترنت مخابرات است. هر سرویس دهنده اینترنت به شما یک پنل مدیریت اینترنت می دهد که در آن می توانید سرویس اینترنت خود را تمدید کنید؛ بسته اینترنت و ترافیک اضافه بخرید؛ اندازه مصرف اینترنت خود را مشاهده نموده یا پیغام ها و اطلاعیه ها و طرح های تشویقی و تخفیف دار سرویس دهنده را ببینید.

شرکت مخابرات ایران هم دارای یک پنل مدیریت اینترنت برای مشترکان ADSL است که نشانی اینترنتی آن می گردد. مشترکان ADSL مخابرات به سادگی می توانند وارد این پنل شده و اقدام به ثبت نام برای سرویس اینترنت ADSL مخابرات نموده یا بسته اینترنت خود را تمدید نمایند و ترافیک اضافه بخرند.

شرکت مخابرات ایران یک پنل مدیریت اینترنت دیگر به نشانی دارد که برای خرید اینترنت و تمدید و رزرو بسته همه سرویس های اینترنت و تلفن ثابت مخابرات از جمله اینترنت ADSL، و فیبر نوری تانوما است.

اگر عضو اینترنت مخابرات باشید؛ احتمالا به یکی از این دو پنل مشترکان دسترسی خواهید داشت و می توانید همه کارهای مربوط به سرویس اینترنت و خرید مودم مخابرات را در این پنل ها انجام دهید.

روش 3: اپلیکیشن مخابرات من

این روزها، استفاده از گوشی های موبایل و اپلیکیشن ها در میان کاربران بسیار رایج بوده و بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای رفتن به یک مرورگر وب و زدن آدرس سایت یک شرکت، با اپ موبایل، کارهای خود را انجام بدهند.

شرکت مخابرات ایران هم مانند همراه اول و ایرانسل که اپلیکیشن هایی برای مدیریت سرویس ها و اینترنت خود دارند (همراه اول با اپ همراه من و ایرانسل با اپ ایرانسل من)؛ یک اپلیکیشن مخابرات من دارد.

در برنامه مخابرات من که از روی فروشگاه های یا قابل دانلود و نصب است؛ انواع خدمات و سرویس ها از جمله خرید اینترنت، تمدید سرویس اینترنت، خرید بسته اینترنت، خرید ترافیک، مشاهده به جامانده اینترنت، مشاهده ریز مصرف اینترنت، مشاهده شرایط سرویس اینترنت ADSL و تغییر رمزعبور و نام کاربری پنل ADSL، پرداخت قبض میان دوره ای و خاتمه دوره، تغییر رمز اینترنت، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده ریز قبض تلفن ثابت و … در دسترس شما قرار می گیرند.

پیشنهاد می کنیم حتما اپلیکیشن مخابرات من را نصب کنید و با آن، همه سرویس های خود در شرکت مخابرات ایران را مدیریت نموده و دیگر دغدغه ای برای تمدید سرویس یا خرید بسته اینترنت و مشاهده به جامانده اینترنت خود نداشته باشید.

روش 4: کد دستوری 2020

کذ دستوری #2020* یک سامانه برای دسترسی و استفاده از خدمات شرکت مخابرات ایران است. شما بدون احتیاج به مراجعه حضوری یا استفاده از اینترنت، می توانید با این کد دستوری، بسیاری از کارهای خود را انجام دهید.

  • 5 پیشنهاد برای کاربرانی که از دست اینترنت مخابرات به ستوه آمدند

برخلاف تصور بعضی از کاربران، کد دستوری #2020* فقط برای پرداخت قبض تلفن ثابت نیست و شما با آن می توانید سرویس اینترنت خود را شارژ کنید؛ ترافیک بیشتر بخرید، مانده اعتبار اینترنت ADSL خود را ببینید؛ رمزعبور پنل ADSL مخابرات خود را تغییر دهید و کلی کارهای دیگر که شاید هیچ گاه به فکر تان نرسیده باشد.

استفاده از کد دستوری #2020* برای مواقعی خوب است که به اینترنت دسترسی ندارید یا سرویس اینترنت شما قطع شده یا به اتمام رسیده است و باید برای آن بسته اینترنت یا ترافیک تازه بخرید.

روش 5: مراجعه به دفاتر پیشخوان

یکی از روش های خرید اینترنت مخابرات و حتی خرید بسته اینترنت، دفاتر پیشخوان دولت هستند. همان طور که می توانید در این دفاتر برای سیم کارت اپراتورهای موبایل ثبت نام نموده و سرویس اینترنت گوشی خود را راه اندازی کنید؛ می توانید برای اینترنت مخابرات ثبت نام نموده و بسته اینترنت بخرید.

افرادی که زیاد با اینترنت سر و کار ندارند یا خوب بلد نشدند که چگونه وارد اپلیکیشن یا سامانه مشتریان مخابرات شوند؛ می توانید با مراجعه به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت در منطقه خودشان، برای ثبت نام اینترنت مخابرات اقدام نمایند یا بپرسند در منطقه شان چه سرویس هایی و با چه قیمتی عرضه می گردد.

روش 6: سایت ها و اپلیکیشن های شخص ثالث

بعضی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها، امکان خرید بسته های اینترنت مخابرات را فراهم کردند. اگرچه ما زیاد این روش را توصیه نمی کنیم و بهتر می دانیم که شما به وسیله پنل مدیریت مشترکان و اینترنت مخابرات یا اپلیکیشن مخابرات من اقدام به خرید بسته اینترنت و ترافیک کنید ولی باز در مواقعی که به این سرویس ها دسترسی پیدا نکردید؛ می توانید به وسیله سایت ها و اپ های شخص ثالث، بسته اینترنت مخابرات را بخرید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1476

به "آموزش 6 روش خرید اینترنت مخابرات، بسته، ترافیک و مشاهده به جامانده اینترنت" امتیاز دهید

2 کاربر به "آموزش 6 روش خرید اینترنت مخابرات، بسته، ترافیک و مشاهده به جامانده اینترنت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 6 روش خرید اینترنت مخابرات، بسته، ترافیک و مشاهده به جامانده اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید