4 نظامی جمهوری آذربایجان در درگیری قره باغ کشته شدند

به گزارش مجله لیست پیوند، جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد به دنبال نقض آتش بس در منطقه قره باغ، 4 نظامی این کشور کشته شدند.

4 نظامی جمهوری آذربایجان در درگیری قره باغ کشته شدند

جهت دریافت خدمات طراحی شاه نشین ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از جروزالم پست، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از کشته شدن چهار نظامی این کشور هنگام حمله به واحد‌های آن‌ها در مناطق مجاور منطقه جداشده قره باغ اطلاع داد.

این در حالی است که مقامات ارمنستان اعلام کردند شش نفر از سربازان آن‌ها نیز طی حمله موردنظر زخمی شدند. طرفین یکدیگر را به نقض توافق آتش بس به میانجی‌گری روسیه متهم کردند.

درگیری‌های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه، 27 سپتامبر شروع شد. جمهوری آذربایجان گفته بود نیرو‌های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره‌باغ شلیک کرده‌اند و سبب شده‌اند تا چندین نفر از غیرنظامیان جان خود را از دست بدهند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات جمهوری قره‌باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می‌نمایند که حملات هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

در 10 نوامبر، ولادیمیر پوتین، الهام علی اف و نیکول پاشینیان- سران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان- بیانیه مشترکی در خصوص توقف کامل جنگ در قره باغ کوهستانی امضا کردند. بر اساس این بیانیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان قرار بود پیشروی در مواضع اشغال شده خود را متوقف نمایند، تعدادی از مناطق تحت کنترل باکو قرار گیرند، تبادل زندانیان اجرا گردد و نیرو‌های حافظ صلح روسیه در مناطق مورد مناقشه مستقر شوند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 698

به "4 نظامی جمهوری آذربایجان در درگیری قره باغ کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 نظامی جمهوری آذربایجان در درگیری قره باغ کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید