2360 طرح اشتغالزایی برای مددجویان خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای 2360 طرح اشتغالزایی در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت طی نه ماهه نخست امسال اطلاع داد.

2360 طرح اشتغالزایی برای مددجویان خراسان جنوبی اجرا شد

رضا سلم آبادی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 2360 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا شده است و بر همین اساس از این تعداد پرداخت شده 1756 طرح از منابع بانکی و 604 طرح از منابع امدادی و سایر منابع است.

وی اضافه کرد: طرح های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود شرایط مالی خانواده های تحت حمایت اجرا شد که در این راستا 82 میلیارد و 700 میلیون تومان از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه 596 طرح توسط مجریان زن و 1764 طرح توسط مجریان مرد اجرا شده است، گفت: 1567 طرح در روستا و 793 طرح در شهرهای استان اجرا شده است.

سلم آبادی با بیان اینکه راهنمایی خانواده های تحت پوشش یکی از مهم ترین رویکردهای این نهاد است، یادآور شد: طبق برنامه ریزی ها، طرح های اشتغال فراوری محور با ایجاد فرصت های شغلی مناسب براساس مهارت و علاقه مندی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد برای جامعه هدف این نهاد ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 81

به "2360 طرح اشتغالزایی برای مددجویان خراسان جنوبی اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2360 طرح اشتغالزایی برای مددجویان خراسان جنوبی اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید