10 هتل ساحلی در دبی را بیشتر بشناسیم

به گزارش مجله لیست پیوند، شهر زیبای دبی که هر کسی آرزو دارد به این دنیای مدرن سفر کند، دارای هتلهای ساحلی لوکس و درجه یکی است که در تمام دنیا حرف اول را می زند. در چند سال اخیر دبی به طرز شگفت انگیزی پیشرفت کرد و از یک شهر عادی به شهری مدرن و زیبا مبدل شد. در حال حاضر دبی به عنوان یکی از شهرهای مهم توریستی در دنیا مشهور است که در طول سال پذیرای تعداد بی شماری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد. اگر دلتان می خواهد بهترین سازه های دنیا را مشاهده کنید، با تور دبی به این شهر سفر کنید. زیرا تماشایی ترین سازه های دست انسان در دبی بنا شده بلندترین برج هایی که در ارتفاعات بلند مثل برج الخلیفه که ارتفاع 828 متر دارد و بسیار دیدنی و خاص است. به دلیل اینکه دبی در نزدیکی کشور ما قرار گرفته است گردشگران زیادی به دبی سفر می نمایند و دبی را برای سفرهای مهیج خود انتخاب می نمایند. همان طور که می دانید انتخاب اقامت در سفر بسیار مهم و اهمیت زیادی دارد در دبی هتل ها امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می دهد و شما هیچ نگرانی بابت هتل ندارید. در این میان، هتلهای ساحلی دبی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد.

10 هتل ساحلی در دبی را بیشتر بشناسیم

دبی انواع مختلفی از هتل ها با امکانات اقامتی عالی دارد از جمله هتل های نمونه دبی هتل هایی هستند که در ساحل رویایی و شگفت انگیز دبی قرار دارند. هتلهای ساحلی دبی علاوه بر چشم اندازی که به دریا دارد دارای امکانات رفاهی بی نظیر و ویلاها و پلاژهای لوکس ساحلی و انواع استخرهایی که ورزش های آبی متعددی دارند. در زمان های مختلفی می توانید به دبی سفر کنید و با اقامت در این هتل ها لذت ببرید. در این مطلب شما را با هتلهای ساحلی دبی آشنا می کنیم.

هتل ساحلی Fairmont The palm از هتلهای ساحلی دبی

هتلی بسیار زیبا با چشم اندازی رو به دریا و در کنار ساحل زیبای دبی قرار گرفته و به غیر از ساحل چشم انداز زیبایی به آسمان خراش های دیدنی دبی دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر آب گرم و همچنین ساحل اختصاصی حدود 800 متر و زمین والیبال ساحلی و میزهای تنیس و قایق های مجهز که همگی از ویژگی های این هتل محسوب می گردد. ورزش های آبی متنوع از جمله امکانات ویژه هتل می باشد چیزی که همه گردشگران به انجام چنین ورزش هایی علاقه دارند. یکی از نکات قابل توجه این هتل این است که برای بچه ها استخر و زمین بازی جداگانه ای اختصاص داده است.درمیان هتلهای ساحلی دبی این هتل جذابیت های بی نظری دارد.

هتل جمیرا النسیم

یکی دیگر از هتلهای ساحلی دبی که هتلی مدرن به حساب می آید، دارای فضایی پوشیده شده از درختان نخل که جلوه ای زیبا به هتل داده است. اتاق های هتل جمیرا النسیم با رنگ فیروزه ای خود احساس خوشایندی از اقامت در این هتل به شما می دهد. در حیاط هتل برکه ای زیبا می بینید که در آن لاک پشت های زیبایی نگهداری می گردد و از دیدن آنها لذت خواهید برد. اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شده و فضایی وسیع دارد. هتل جمیرا النسیم مرکز اسپا و ساحل اختصاصی بسیار خوبی دارد که به مراکز دیدنی دبی نزدیک و دارای خدمات 24 ساعته می باشد. از جمله امکانات تفریحی هتل زمین تنیس و گلف است شما با اقامت در این هتل روزهای بی نظیر و خاطره انگیزی می گذرانید.

هتل ساحلی جمیرا

یکی از هتل های 5 ستاره دبی هتل جمیرا که بسیار ویژه می باشد و یکی از هتل های ساحلی معروف این شهر به حساب می آید. با اقامت در این هتل مشهور می توانید از پارک آبی وایلد وادی بهره ببرید. اتاق های هتل عظیم وامکانات ویژه ای برای مهمانان خود دارد. در هتل جمیرا چیزی به عنوان حوصله سر رفتن وجود ندارد زیرا ساحل اختصاصی هتل با تمام امکاناتش و جکوزی و سونا و پارک آبی و استخر بچه ها و زمین بازی برای بچه ها و عظیمسالان همگی چنان وقت شما را می گیرد که در طول سفرتان حسابی سرگرم می شوید. رستوران های متعددی در این هتل است که انواع غذاهای ملل را طبخ می نمایند و شما با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از این رستوران ها را انتخاب و از خوردن غذاهای بی نظیرش لذت ببرید. فاصله هتل تا مکان های دیدنی بسیار نزدیک است و خیلی راحت حتی با یک پیاده روی کوتاه به این مکان ها بروید.

هتل نخل آتلانتیس از جذاب ترین هتلهای ساحلی دبی

یکی دیگر از هتلهای ساحلی دبی نخل آتلانتیس جذاب می باشد. این هتل از نظر تعداد اتاق بسیار منحصر به فرد برای یک اقامت در دبی می باشد. 1500 اتاق مجزا هتل گزینه مناسبی برای هر سلیقه ای می باشد. اتاق های جذابی که مانند زندگی در زیر دریا طراحی و تزئین شده و رنگ آمیزی آبی همراه با وسایلی که در شکل های مختلف حیوانات دریایی ساخته شده تجربه ای بسیار لذت بخش برای مسافران است. یک تجربه جدید در این هتل شما را شگفت زده می نماید شما با شنا کردن با دلفین ها یک روز هیجان انگیزی در معروف ترین پارک آبی خاور میانه خواهید داشت. امکانات این هتل قابل مقایسه با هتل های موجود در خاورمیانه نیست وقتی وارد هتل می شوید آکواریوم زیبایی نظر گردشگران را جلب می نماید. لابی هتل که ستون های نمادین با سقف های با طراحی زیبا فضایی لاکچری بوجود آورده است. اتاق های هتل چشم اندازی رو به ساحل افقی جزیره پالم دارد و صدای دلنشین امواج دریا به شما آرامشی خاص می دهد. از جمله امکانات بی نظیر هتل عبارتند از 20 رستوران، 3 کافی شاپ، 1539 اتاق، استفاده رایگان از عظیمترین پارک آبی خاورمیانه، سرویس کامل ماساژ و آب گرم و ساحل اختصاصی می باشد. یکی از تفریحات جذاب در این هتل گشت با کشتی کروز و سواری با قایق ای بی آر ای و هلی کوپتر سواری و اجاره ماشین های لوکس و دسترسی به پارک آبی آکوا ونچر می باشد.

هتل نخلستان جبل علی

این هتل زیبا دارای چند رستوران و چندین استخر با تمامی امکانات مدرن، مکان بسیار خوبی برای اقامت زوجین جوان می باشد. هتل نخلستان از آرامش بخش ترین هتلهای ساحلی دبی می باشد. فضای دنج هتل مکان لذت بخشی برای گذراندن اوقات آرامش و خلوت های شما است در کنار لذت بردن از فضایی سبز و چشم اندازهایی زیبا، لحظات خوشی برایتان رقم می خورد. در این هتل آبشار مصنوعی ساخته شده و همچنین باغچه هایی که طاووس های زیبا در آن زندگی می نمایند و به زیبایی این هتل افزوده اند. این هتل در چند قدمی ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است و در نزدیکی مرکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه واقع شده است. این هتل 5 ستاره دو رستوران دارد که یکی از این رستوران ها به نام وایت ارکید مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و برای رفتن به این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو کنید. این هتل دارای باغهای سرسبز نخل و مانند نگینی در بین نخل ها قرار گرفته است. اتاق های هتل با امکانات رفاهی بسیار و دارای حمام اختصاصی و بالکن است و هر زمان که دوست داشته باشید می توانید از بالکن دریا و نخلستان را مشاهده کنید. از دیگر امکانات هتل سالن ورزشی و استخر و سونا و جکوزی و همچنین انواع ماساژهای سوئدی و تایلندی و بالیایی می باشد.

هتل ریتز کارتن دبی از مدرن ترین هتلهای ساحلی دبی

یکی دیگر از هتلهای ساحلی دبی هتل ریتز کارتن است، این هتل در ساحل خصوصی دبی قرار گرفته و اتاق و سوئیت های زیبایی دارد که رو به دریا و دارای بالکن هایی خصوصی با چشم اندازی رو به باغ و استخر است. رستوران هتل انواع غذاها با مزه های آسیایی و مدیترانه ای طبخ می نماید و از خوردن این غذاها لذت خواهید برد. هتل در فاصله کمی از مراکز خرید و باشگاه گلف و همچنین فرودگاه بین المللی قرار گرفته است. این هتل منحصر به فرد و لوکس می تواند مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و کنفرانس باشد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی، ترکی، عربی و انگلیسی صحبت می نمایند که از ویژگی های بسیار خوب هتل می باشد. از جمله امکانات هتل استخر کودک و نوجوان و کلاس های تناسب اندام و کلاس یوگا و استخر در فضای باز و جکوزی می باشد. با اقامت در این هتل می توانید با اجاره دوچرخه و بازی در زمین گلف و زمین تنیس خود را سرگرم کنید. این هتل دارای 6 رستوران می باشد که هر کدام از این رستوران ها غذاهایی با کیفیت عالی به میهمانان خود هدیه می دهند. در رستوران های هتل می توانید بهترین غذاهای دریایی سرور کنید. ساحل آفتاب گیر هتل بهترین مکانی است که در عصر، موسیقی جاز برای سرگرمی میهمانان نواخته می گردد.

هتل سلطنتی سراب اشرافی

هتل سلطنتی سراب مکانی به سبک زندگی اعراب ساخته شده و بسیار زیبا برای کسانی که دوست دارند با سبک عربی زندگی نمایند. تمامی امکانات هتل حتی طراحی آن به سبک عربی می باشد از جمله امکانات می توان حمام عربی نام برد و بعد از یک حمام آب گرم با ماساژ های سنتی تجربه ای جدید خواهید داشت. این هتل 84 اتاق دارد و اتاق مهمانان این هتل بسیار زیبا چیدمان شده است. رستوران هتل فقط یکی است که بهترین غذاهای عربی را می توانید در این هتل نوش جان کنید.هتل سلطنتی سراب اشرافی از خاص ترین هتلهای ساحلی دبی می باشد.

پناهگاه سلطنتی مریدین چشم نواز

هتل 5 ستاره لی رویال مریدین که روبروی آبهای خلیج فارس قرار گرفته است و دارای امکانات رفاهی بسیار عالی است. این هتل یکی از قدیمی ترین هتلهای ساحلی دبی و امکانات بسیار خوبی برای خانواده ها و بچه ها دارد. ورزش های تفریح هتل نسبت به هتل های دیگر سرآمد است. از عظیمترین مزایای هتل تنوع در رستوران و امکانات تفریحی و خدمات اسپا می باشد. یکی از شرایط خوب هتل این است که بچه ها زیر 11 سال به صورت رایگان از تخت و امکانات هتل استفاده می نمایند. این هتل دارای چند فروشگاه از بهترین برندهای بین المللی دارد و می توانید سوغاتی های خود را از این فروشگاه ها خریداری کنید. در این هتل اصلا حوصله شما سر نمی رود زیرا فعالیت های متنوع ورزشی مانند موج سواری و ماهیگیری و حمام ترکی و زمین گلف و بازی های کامپیوتری برای بچه ها و بسیاری از امکانات دیگر شما را سرگرم می نماید.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 825

به "10 هتل ساحلی در دبی را بیشتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل ساحلی در دبی را بیشتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید