10 شهر دیدنی دنیا که حتما باید ببینید

به گزارش مجله لیست پیوند، برخی شهرها هستند که با وجود نداشتن نام مشهور اما جاذبه بی نظیری برای گردشگری به شمار می روند. شما دوست دارید به کدام یک از این شهر ها سفر کنید؟

10 شهر دیدنی دنیا که حتما باید ببینید

در حالی که بازدید از شهرهای شلوغ بسیار پرطرفدار است، شهر های کوچک می توانند احساس آرامش بیشتر و جذابیت غیرقابل مقایسه ای داشته باشند. در اینجا به 10 شهر تماشای و زیبا برای سرگرمی و گردشگری می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

سیدی بو سعید، تونس

سیدی بو سعید در تونس واقع شده است و بر فراز صخره ای شیب دار مشرف به دریای مدیترانه قرار گرفته است. علاوه بر منظره ها خیره نماینده اش، دارای خیابان های سنگ فرش شده با مغازه ها، کافه ها و بازارهای هنری است.

آلبروبلو، ایتالیا

آلبروبلو، واقع در پولیا، ایتالیا، به خاطر خانه های سنگ آهکی خود که به عنوان میراث جهانی یونسکو حفظ شده است، مشهور است. این مکان یکی از 10 شهر تماشای و زیبا برای سرگرمی و گردشگری است.

آنسی، فرانسه

در شهر قدیمی آنسی، فرانسه، خانه ها و کافه هایی که در کنار دریاچه ای دوست داشتنی قرار گرفته اند، از مسافران استقبال می نمایند. در یکی ازغذاخوری های فضای باز آن وقت بگذرانید، در کنار آب دوچرخه سواری کنید یا از مکان های تاریخی آن تماشا کنید.

سدونا، آریزونا

سدونا، آریزونا، اغلب به علت طیف وسیعی از صخره های قرمز رنگ، در لیست برترین شهرهای کوچک آمریکا قرار می گیرد.

پوزیتانو، ایتالیا

شهر ساحلی پوزیتانو ایتالیا که مقصد مورد علاقه افراد مشهور است. این شهر مسافران را با ترکیب رنگ های زیبای خود شگفت زده می نماید، زیرا در این شهر تماشای خانه های سفید، صورتی و زرد با آب های آبی مدیترانه ترکیب می شوند. در پله های متعدد آن قدم بزنید و از منظره ها لذت ببرید.

هوی آن، ویتنام

شهر باستانی هوی آن در مرکز استان قانگ نام ویتنام و در نزدیکی دهانه رودخانه Thu Bồn واقع شده است. خانه های تجاری ژاپنی، معابد چینی و انبارهای چای باستانی حفظ شده، به جایگاه آن به عنوان میراث جهانی یونسکو یاری نموده است.

دینان، فرانسه

دینان یک شهر دیواری زیبا در بریتانی فرانسه و مشرف به رودخانه رنس است. از خانه های نیمه چوبی و خیابان های عجیب وغریب مملو از گالری های هنری و مغازه های صنایع دستی لذت ببرید.

بلد، اسلوونی

شهر سرگرمیی بلد در اسلوونی به خاطر منظره ها خیره نماینده اش معروف است. اطراف آن به وسیله یک دریاچه سبز زمردی احاطه شده است. نقاط برجسته بلد شامل کلیسای واقع در جزیره، قلعه قرون وسطایی بر روی صخره و قله های آلپ جولیان است.

تنبی، ولز

در شهر ساحلی تنبی در جنوب ولز، بازتماشامایندگان می توانند از سواحل بکر و خیابان های سنگفرش شده پر از رستوران ها، مغازه ها و کافه ها لذت ببرند. برای تماشا مقصدهای خاص گردشگری، 3 مقصد عجیب و غریب برای مسافرت را بخوانید.

تلوراید، کلرادو

تلوراید، کلرادو، به خاطر منظره ها خیره نماینده کوه های راکی و بعلاوه زمین های اسکی چالش برانگیزش مشهور است. در شهر پرسه بزنید و ویترین های ویکتوریایی، رویدادها و جشنواره های موسیقی هیجان انگیز را خواهید دید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری برترین شهرها برای قدم زدن را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1532

به "10 شهر دیدنی دنیا که حتما باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر دیدنی دنیا که حتما باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید