گوشی مقرون به صرفه و جان سخت نو وان پلاس

به گزارش مجله لیست پیوند، کمپانی چینی وان پلاس OnePlus که در اصل یکی از شرکت های تابعه کمپانی اوپو OPPO به تعداد می رود، در راستای سیاست های تازه خود مبنی بر عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت، مدل تازهی از گوشی های هوشمند سری Nord با نام OnePlus Nord N200 را معرفی نموده است که علاوه بر مشخصات مناسب، از دوام قابل توجهی هم برخوردار است که آن را در رده گوشی های جان سخت قرار می دهد.

گوشی مقرون به صرفه و جان سخت نو وان پلاس

به گزارش خبرنگاران، وان پلاس دیگر برندی نیست که فقط گوشی های پرچمدار برتر و گران قیمت را ارائه می دهد، بلکه دارای مجموعه ای از تلفن های هوشمند ارزان تحت مارک OnePlus Nord است که می تواند رقیبی جدی برای دیگر گوشی های مالی باشد. به همین دلیل وان پلاس، گوشی هوشمند OnePlus Nord N200 را به اسم نوترین دستگاه سری مالی Nord معرفی نموده است که قرار است با قیمتی در حدود 240 دلار آمریکا عرضه گردد.

با این حال باید توجه داشت که ورود به قیمت های پایین در عرصه گوشی های هوشمند می تواند یک ریسک عظیم برای کمپانی وان پلاس باشد چرا که برندهای معتبری در این بازار وجود دارند که سال هاست با ارائه انواع مختلف گوشی های ارزان قیمت، توانسته اند اعتماد مشتریان را جلب نمایند. البته در عین حال نباید تصور کرد که وان پلاس از این مسئله بی خبر است، زیرا این کمپانی گویا گوشی نو خود را به ویژگی های قابل توجهی مجهز نموده است که بتواند در عرصه رقابت با مدل های هم سطح خود حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از این ویژگی های جالب OnePlus Nord N200، گذراندن موفقیت آمیز تست دوام JerryRigEverything است.

فیلم تست دوام این گوشی نو وان پلاس نشان می دهد که این گوشی توانسته از تست JerryRigEverything جان سالم به در ببرد. قابل توجه است که در طول آزمایش خم شدن، به نظر می رسد چیزی در داخل گوشی خراب شده است، اما آنچه که دقیقا رخ داده است هنوز به وسیله منتشر نماینده فیلم فاش نشده است و برای آگاهی یافتن از دلیل این امر، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. با این حال، پس از آزمایش، به نظر می رسد که دستگاه حتی اگر چیزی در داخل شکسته باشد، بدون مشکل کار می نماید.

در آزمایش خراش صفحه نمایش، صفحه آغاز به نمایش خط و خش از سطح 6 می نماید در حالی که در سطح 7 شیارهای عمیق تری بر روی صفحه نمایش ایجاد می گردد که در کل عملکرد بدی نیست. این نتایج نشان می دهد که وان پلاس برای این گوشی نو به جای صفحه پلاستیکی، صفحه نمایش شیشه ای را انتخاب نموده است. قاب OnePlus Nord N200 از پلاستیک ساخته شده است که به راحتی با استفاده از یک شیء تیز خراشیده یا بریده می گردد. نه تنها قاب، سایر اجزای تلفن هوشمند که در کناره های گوشی قرار گرفته اند، از جمله دکمه تنظیم صدا و اسکنر اثر انگشت هم با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته شده اند.

پنل پشتی گوشی که به نظر می رسد از شیشه با روکش مات ساخته شده و بعلاوه دارای ترکیباتی از پلاستیک است، هم مستعد خط و خش است. در تست دوام دیگری که این گوشی طی نموده، صفحه نمایش گوشی هوشمند از تست سوختگی جان سالم به در برد که نکته قابل توجهی است. در این تست اگرچه صفحه نمایش در قسمت خاصی سیاه شد، اما پس از چند ثانیه بدون هیچ مسئله ای دوباره آغاز به کار کرد. در نهایت باید گفت که گوشی OnePlus Nord N200 با توجه به رده ارزان قیمت خود که استفاده از مواد پایه مالی را ایجاب می نماید، از قدرت دوام قابل قبولی برخوردار است که می توان آن را در رده گوشی های جان سخت مالی قرار داد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1135

به "گوشی مقرون به صرفه و جان سخت نو وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه و جان سخت نو وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید