گلکسی S21 فن ادیشن با اسنپدراگون 888 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله لیست پیوند، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 راهی بازار کند. این چیزی است که به تازگی و از تصویر منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ گلکسی S21 فن ادیشن متوجه شدیم.

گلکسی S21 فن ادیشن با اسنپدراگون 888 در گیک بنچ دیده شد

سال گذشته، گلکسی S20 فن ادیشن را به عنوان اولین محصول با این پسوند (فن ادیشن) راهی بازار کرد. محصولی که با قیمت پایه 700 دلار اما با بهره مندی از قابلیت های پرچم داران سری گلکسی S20 راهی بازار شد تا بدین ترتیب یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های سال گذشته سامسونگ لقب بگیرد.

همین موضوع، یعنی عملکرد بسیار خوب گلکسی S20 فن ادیشن باعث شد شرکت کره ای به فکر عرضه جانشین آن تحت عنوان گلکسی S21 فن ادیشن باشد. با این تفاوت که این بار گوشی های سری گلکسی S21 قیمت بسیار مناسب و محبوبیت بالاتری هم به نسبت سال گذشته دارند. در نتیجه باید منتظر باشیم سامسونگ قیمت بسیار مناسبی برای مدل فن ادیشن این سری در نظر بگیرد تا کاربران دلیلی برای ترجیح آن به گلکسی S21 تقریبا 800 دلاری داشته باشند.

فعلا در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن خبرهای متعددی منتشر شده از جمله اینکه قرار است در دو ماه آینده به فراوری انبوه برسد. بنابراین به نظر می رسد به زمان رونمایی از آن بسیار نزدیک شده ایم. همچنین تصاویری هم از آن به بیرون درز کرد که نشان می دهد این محصول در واقع همان گلکسی S21 5G با رنگ بندی متفاوت است.

در راستای انتشار جزئیات مربوط به این محصول، امروز شاهد انتشار نتیجه تست گیک بنچ آن بودیم که نشان می دهد گلکسی S21 فن ادیشن به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد. همچنین 6 گیگابایت رم هم در کنار این پردازنده حضور خواهد داشت منتها از این بابت که ترکیب سخت افزاری دیگری را هم ببینیم یا خیر بی خبریم. سیستم عامل پیش فرض این گوشی هم اندروید 11 خواهد بود به این معنا که به احتمال فراوان، خبرهای اخیر مبنی بر اینکه رویداد سامسونگ در تابستان برگزار خواهد شد حقیقت دارند چون اگر رونمایی از این گوشی به آخر سال موکول گردد، احتمالا اندروید 12 را به عنوان سیستم عامل این گوشی شاهد بودیم.

گلکسی S21 فن ادیشن که با شماره مدل SM-G990B شناخته می گردد، به احتمال بسیار زیاد و با توجه به شواهدی که در اختیار داریم، مدل ضعیف تر گلکسی S21 5G است که با نمایشگر 6.4 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح +FHD، بدنه ای پلاستیکی و دوربین سه گانه عرضه می گردد. انتظار داریم دوربین های این گوشی هم کاملا مشابه همان دوربین هایی باشند که در گلکسی S21 به کار گرفته شده اند.

سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن را از لحاظ اندازه، بین مدل استاندارد و پلاس سری گلکسی S20 طراحی کرد و این بار هم می بینیم که گلکسی S21 فن ادیشن هم دقیقا بین دو مدل استاندارد و پلاس طراحی شده. اما برخلاف سال گذشته که ماژول دوربین مدل فن ادیشن متفاوت با پرچم داران آن موقع بود، این بار طراحی ماژول دوربین کاملا مشابه S21 و S21 پلاس است؛ یعنی گوشه های آن با فریم بالایی و کناری گوشی ادغام شده است.

در این رابطه که گلکسی S21 فن ادیشن دقیقا چه زمانی رونمایی و راهی بازار می گردد خبری نداریم اما بسیاری از خبرگزاری ها معتقدند این اتفاق هم زمان با معرفی گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 و در ماه آگوست رخ می دهد. هر چند این احتمال هم وجود دارد که شرکت کره ای برای جلب تمام توجه کاربران به قابلیت های گوشی های تاشوی خود، دو رویداد مجزا را برای رونمایی از این دو محصول در نظر بگیرد.

با این حال در این رابطه (تاریخ دقیق رونمایی) و همچنین قیمتی که قرار است سامسونگ برای این محصول در نظر بگیرد خبر دقیقی در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم ببینیم طی روزها یا هفته های آینده چه اطلاعات بیشتر و موثق تری منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1050

به "گلکسی S21 فن ادیشن با اسنپدراگون 888 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن با اسنپدراگون 888 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید