گفت وگوی تلفنی پوتین با پادشاه عربستان درباره شرایط بازار نفت

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان سعودی در جریان مذاکراتی تلفنی، اوضاع فعلی در بازار جهانی نفت با توجه به کاهش تقاضای نفت در چین و هماهنگی اقدامات دو کشور در چارچوب ترکیب اوپک + را آنالیز کردند.

گفت وگوی تلفنی پوتین با پادشاه عربستان درباره شرایط بازار نفت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین گفت، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی روز دوشنبه مذاکرات تلفنی داشتند که در جریان آن، اوضاع فعلی در بازار جهانی نفت را مورد آنالیز قرار دادند.

طبق اطلاعات کرملین، در جریان این گفت وگو، شرایط فعلی در بازار جهانی نفت به طور دقیق مورد بحث قرار گرفته و رهبران دو کشور آمادگی خود برای ادامه هماهنگی اقدامات در چارچوب ترکیب اوپک + با هدف اطمینان حاصل کردن از برقراری ثبات در بازار جهانی نفت را مورد تأیید قرار دادند.

رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان سعودی همچنین توافق کردند که تماس های مقامات دو کشور در سطوح مختلف همچنان ادامه پیدا کند.

روز گذشته (دوشنبه) دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام نموده بود که روسیه و عربستان سعودی شرایط بازار نفت چین در رابطه با شرایط فوق العاده کنونی در این کشور را با دقت تحت نظر دارند. لازم به یادآوری است که به دلیل شیوع بیماری خطرناک ناشی از ویروس کرونا، تقاضای نفت در چین 20 درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 103

به "گفت وگوی تلفنی پوتین با پادشاه عربستان درباره شرایط بازار نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی پوتین با پادشاه عربستان درباره شرایط بازار نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید