کرونا سریعتر از فرایند واکسیناسیون در حال گسترش است

به گزارش مجله لیست پیوند، سازمان جهانی بهداشت (WHO) خاطرنشان کرد: کروناویروس سریعتر از فرایند واکسیناسیون در جهان در حال گسترش است.

کرونا سریعتر از فرایند واکسیناسیون در حال گسترش است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دبیرکل سازمان دنیای بهداشت با تاکید بر اینکه بیماری کووید-19 سریعتر از توزیع دنیای واکسن کروناویروس در حال گسترش است، گفت: تعهد کشور های عضو گروه هفت در اهدای واکسن قابل تقدیر است هرچند هنوز برای خاتمه همه گیری به میزان خیلی بیشتری از این واکسن احتیاج است.

تدروس آدهانوم اضافه نمود: تعهد گروه هفت به تامین یک میلیارد دُز طی دو سال آینده یاری بزرگی است، اما میزان بسیار بیشتری از واکسن مورد احتیاج است.

وی تاکید نمود: برای خاتمه دادن به همه گیری کووید-19 تا نشست بعدی اعضای گروه هفت به وجود 11 میلیارد دُز واکسن احتیاج است.

دبیرکل سازمان دنیای بهداشت با تاکید بر اینکه محموله های واکسن کرونا را باید بیشتر و سریعتر توزیع کنیم، گفت: ویروس سریعتر از توزیع دنیای واکسن در حال گسترش است.

فوریت در توزیع و تزریق واکسن در بحبوحه انتشار سویه های بسیار مسری کروناویروس مطرح شده که اثربخشی واکسن های فعلی را تهدید می نماید. به رغم کاهش تعداد موارد جدید ابتلا به کووید-19، فرایند کاهشی مرگ و میر ناشی از آن در دنیا از سرعت لازم برخوردار نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1060

به "کرونا سریعتر از فرایند واکسیناسیون در حال گسترش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سریعتر از فرایند واکسیناسیون در حال گسترش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید