پیرترین سوپرمن تاریخ!

به گزارش مجله لیست پیوند، حتما همه شما درباره ورزش هیجان انگیز بانجی جامپینگ شنیده اید؛ ورزشی که در آن شرکت نماینده ها با پرش از مکان هایی طبیعی مثل یک آبشار و یا یک صخره بلند اوج لذت، هیجان و ترس را تجربه می نمایند.

پیرترین سوپرمن تاریخ!

به گزارش خبرنگاران، حتما فکر می کنید این ورزش متعلق به جوان ترهاست اما اگر بشنوید که یک پیرمرد 96ساله بانجی جامپینگ کاری که سال 2010، از ارتفاع 216متری به پایین سقوط نموده چه!؟ این پیرمرد شجاع دل که مورکیت نام دارد با این سقوط216متری پیروز شد رکورد مسن ترین فرد در بانجی جامپینگ دنیا را شکسته و با این پرش نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

برای اینکه به اهمیت کار شگفت انگیز مورکیت پی ببرید بهتر است بدانید که پل بلاکرانس به عنوان مرتفع ترین پل دنیا برای ورزش بانجی جامپینگ در کتاب رکوردهای دنیای گینس به ثبت رسیده و این یعنی این پل به عنوان خطرناک ترین پل در ورزش بانجی جامپینگ هم شناخته می گردد و مور کیت با این کار درحقیقت یک رکورد عجیب به نام خود ثبت کرد.

مورکیت درباره تجربه اش گفته بود: خیلی کوتاه بود. البته کیت با ورزش قایقرانی در رودخانه های خروشان و چتربازی هم غریبه نیست و در دهه80میلادی به این ورزش ها گرایش داشته است. درواقع او با انجام این ورزش ها فکر و روان خود را جهت پذیرفتن هر هیجانی آماده نموده و در نهایت به توانایی پرش از ارتفاعات هم رسیده است.

کیت اولین پرشش را 10 سال پیش و در سن 86 سالگی انجام داده است

دختر مورکیت در تمام مدت این رکورد شکنی به پدرش روحیه می داد و سعی می کرد از نظر روانی او را آماده کند

در هنگام پرش، یک عضو باشگاه کوهنوردی شاهد انجام این کار شگفت انگیز به وسیله مور کیت بود. او سن کیت را مورد آنالیز قرار داد و آن را تایید کرد. بعلاوه سقوط مور را کامل و بدون نقص گزارش کرد. التبه آقای کیت قبل از این هم سه بار این رکورد را از خودش به جا گذاشته بود اما این برای بار اول بود که درخواست کرد تا رکوردگیری او به صورت رسمی انجام گردد تا در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردد.

کیت به علت علاقه اش به تحقیقات و مطالعات فلسفی، مذهبی و فیزیک کوآنتومی از زمان بازنشستگی اش فکر خود را همچنان هوشیار نگه داشته است.

کیت در جریان جنگ دنیای دوم و هنگامی که از سفر آمریکا بازمی گشته به وسیله ارتش نازی دستگیر شده است و به مدت چهار سال در یک کمپ اسرای جنگی که به وسیله آلمانی ها در خارج از شهر پاریس ایجاد شده بود روزگار گذرانده بدون آنکه از فردای خود خبر داشته باشد.

پل بلاکرانس به عنوان مرتفع ترین پل دنیا برای ورزش بانجی جامپینگ در کتاب رکوردهای دنیای گینس به ثبت رسیده

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1646

به "پیرترین سوپرمن تاریخ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرترین سوپرمن تاریخ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید