پلنگ سیاه مارول از دویدن باز ایستاد

به گزارش مجله لیست پیوند، روزنامه نشنال اعلام نمود، کار ساخت دنباله فیلم پلنگ سیاه از دنیای سینمایی مارول به طور موقت متوقف شد تا لتیشیا رایت، ستاره این فیلم که سر صحنه فیلمبرداری مصدوم شده بود، سلامت خود را بازیابد.

پلنگ سیاه مارول از دویدن باز ایستاد

رایت اواخر ماه اوت در حین فیلمبرداری یک صحنه نمایشی در بوستون مصدوم شد. آن موقع انتظار می رفت این بازیگر پس از کمی استراحت خوب شده و فیلمبرداری بدون وقفه ادامه پیدا کند. اگرچه اطلاعات بیشتری درباره این مصدومیت منتشر نشده اما آنطور که گفته شده بود مشکل جزئی بوده است.

به گفته مدیربرنامه های رایت، این بازیگر انگلیسی گویانی تبار از ماه سپتامبر (شهریور- مهر 1400) در حال استراحت است و امید دارد تا اوایل سال 2022 سر صحنه برگردد.

رایت در فیلم پیروز پلنگ سیاه (2018) نقش شوری را امپراتوری خیالی واکاندا واقع در آفریقا بازی کرد. این فیلم که بیشتر بازیگران آن رنگین پوست هستند یک میلیارد و 300 میلیون دلار فروخت و تا جایی پیش رفت که نامزد جایزه اسکار برای برترین فیلم گردد.

پس از اکران پیروزیت آمیز قسمت اول از مجموعه پلنگ سیاه ایده ساخت قسمت دوم مطرح شد. چند ماه بعد با رایان کوگلر برای بازگشت در نقش کارگردان مذاکره شد و مارول استودیوز خبر ساخت دنباله این فیلم را در اواسط سال 2019 بیان کرد. در ماه اوت سال 2020 در پی درگذشت چادویک بوزمن، بازیگر نقش اصلی این فیلم، برنامه ها برای ساخت تغییر کرد و مارول تصمیم گرفت کسی را جایگزین او نکند. از همین رو انتظار می رود نقش رایت در قسمت دوم فیلم پررنگ تر گردد.

عوامل ساخت دنباله پلنگ سیاه ماه مه سال جاری عنوان پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) را برای این فیلم انتخاب کردند. کار ساخت این فیلم اواخر ماه ژوئن 2021 در آتلانتا، برانزویک، جورجیا و اطراف ماساچوست شروع شد.

این فیلم موردانتظار 11 نوامبر سال 2022 (20 آبان 1401) اکران خواهد شد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1308

به "پلنگ سیاه مارول از دویدن باز ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ سیاه مارول از دویدن باز ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید