پایداری شرایط کرونا در اهر

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از فرایند پایدار شرایط بیماری کرونا در این شهرستان اطلاع داد و گفت: به لطف مشارکت مردم در امر واکسیناسیون شرایط فعلی این شهرستان از نظر بیماری کرونا پایدار است.

پایداری شرایط کرونا در اهر

محمد میرزاپور در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشکر از همکاری و مشارکت خوب مردم در دریافت واکسن کرونا اظهار کرد: تا به امروز از کل جمعیت شهرستان اهر تعداد 108 هزار و 450 نفر دز اول، 97 هزار و 257 نفر دز دوم و 26 هزار و 769 نفر واکسن دز سوم خود را دریافت کردند که این نشان از مشارکت همه جانبه مردم در امر واکسیناسیون عمومی و از بین بردن این بیماری منحوس است.

وی اضافه نمود: تنها راه پیشگیری از بیماری انجام واکسیناسیون برای افزایش ایمنی جمعی است و افرادی که تا به امروز جهت تزریق واکسن مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت جهت تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

میرزاپور با اشاره به ورود سویه امیکرون کرونا به کشور نیز از همشهریان درخواست کرد تا مشخص شرایط بیماری استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی بعلاوه از افرادی که موعد تزریق دز دوم و سوم آنها فرا رسیده نیز درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون به مراکز سلامت مراجعه نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر در خاتمه به فرایند نزولی تعداد بیماران بستری در بیمارستان نیز اشاره نمود و اضافه نمود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان باقرالعلوم(ع) این شهرستان 21 نفر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1342

به "پایداری شرایط کرونا در اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری شرایط کرونا در اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید