واکسن های کرونا علاجی برای درمان کرونا محسوب نمی شوند

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رسانه دولتی کره شمالی از مبارزه طولانی با ویروس کرونا در این کشور خبر داده و گفت واکسن های ساخته شده توسط شرکت های داروسازی مختلف ثابت نموده که به هیچ عنوان علاجی جهانی برای مبارزه با کرونا به حساب نمی آیند.

واکسن های کرونا علاجی برای درمان کرونا محسوب نمی شوند

بر اساس این گزارش، با اینکه هیچ گونه آماری از وجود مبتلایان به کرونا در کره شمالی گزارش نشده اما مقامات کره شمالی معتقدند از آنجا که مردم این کشور پیش از بسته شدن مرزها با چین در اوایل سال گذشته میلادی، ارتباط نزدیکی با شهروندان چینی داشته اند، مشاهده کرونا در کره شمالی چندان بعید به نظر نمی رسد.

به همین دلیل، روزنامه رودونگ سینمون که نشریه رسمی حزب کارگر کره شمالی به حساب می آید، با انتشار مطلبی نوشت که علیرغم پیشرفت های دنیای حاصل شده در ساخت و توسعه واکسن کرونا، به نظر می رسد شرایط دنیا از حیث ابتلا به این بیماری هر روز وخیم تر خواهد شد.

این نشریه نوشت: واکسن های جدید ویروس کرونا که زمانی به صورت رقابتی توسط کشورهای مختلف معرفی شده بود، یک بارقه امید برای بشریت تلقی می شد که می تواند این بیماری ترسناک را پایان دهد. اما اوضاع جاری در بسیاری از کشورها به وضوح ثابت نموده که که واکسن ها هرگز یک داروی دنیای محسوب نمی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1010

به "واکسن های کرونا علاجی برای درمان کرونا محسوب نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن های کرونا علاجی برای درمان کرونا محسوب نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید