واژگونی خونین مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد

به گزارش مجله لیست پیوند، فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در پی واژگونی یک مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد 13 نفر مجروح شدند.

واژگونی خونین مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر، اظهارداشت: روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده قدیم کرج - هشتگرد حوالی زیرگذر قاسم آباد، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در آنالیز های ماموران تعیین شد یک دستگاه مینی بوس با 18 سرنشین به دلیل نقص فنی و خراب بودن چراغ خودرو که موجب ناتوانی راننده در کنترل آن شده، دچار واژگونی شده است.

فرماندهی انتظامی استان البرز اعلام کرد: در این حادثه 13 نفر از سرنشینان مینی بوس مجروح شدند که با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه 9 نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به صورت سرپایی مداوا شده و 4 نفر نیز در بخش های بیمارستانی بستری شدند.

سردار محمدیان یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را نقص فنی خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام نموده اند.

فرماندهی انتظامی استان البرز در خاتمه اظهار داشت: رعایت قوانین هدایت و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس، از وقوع حوادث این چنین پیشگیری می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 753

به "واژگونی خونین مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی خونین مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید