هشدار رئیس فدراسیون جودو نسبت به نتیجه دادگاه CAS

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، رئیس فدراسیون جودو گفت: بعد از اتفاقات شهریورماه گذشته و مسائل پیرامون آنکه به تعلیق جودو انجامید، طی چند روز اخیر مواردی مطرح شد که به خوبی بیانگر آن بود که این سناریو از داخل طراحی و اجرا شده است و خانواده عظیم جودو و ورزش در جریان آن قرار گرفتند.

هشدار رئیس فدراسیون جودو نسبت به نتیجه دادگاه CAS

وی که با برنامه گل طلایی رادیو جوان مصاحبه می کرد ادامه داد: به دلیل آنکه تعلیق جودو ایران ناعادلانه بود از همان ابتدا پس از هماهنگی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پرونده ای باز و شکایتی در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش مطرح کردیم.

میراسماعیلی اضافه کرد: فدراسیون جهانی شرطی برای برطرف تعلیق قرارداده که خط قرمز نظام است و اجازه چنین کاری ندارند، چرا که تعلیق جودو ایران بواسطه ادعای کذب ورزشکار بوده و حمایت هایی که فدراسیون جهانی از وی داشت. بر همین اساس است که ما دو پرونده باز کردیم یکی بر علیه رأی موقت و یکی هم رأی صادر شده که در نهایت این دو پرونده تجمیع شد.

رئیس فدراسیون جودو در سرانجام گفت: در دادگاه CAS کار بسیار سختی پیش رو داریم، فدراسیون جهانی با تمام قوا وارد شده، 15 شاهد معرفی نموده که متأسفانه سه ایرانی هم در بین آنها حضور دارند. تا هفته گذشته موضوع را ورزشی قلمداد می کردم، اما با ارسال لوایح جدید معین شد وکلای فدراسیون جهانی در مسائل داخلی کشور ما دخالت می نمایند. اجازه ندارم وارد جزئیات شوم ولی وقتی به مسائل آبان ماه و یا مواردی از این دست در 40 سال اخیر کشور که ربطی به این پرونده ندارد در لوایح ارسالی اشاره می گردد بیانگر آن است که به طور حتماً فقط به دنبال جودو نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 389

به "هشدار رئیس فدراسیون جودو نسبت به نتیجه دادگاه CAS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس فدراسیون جودو نسبت به نتیجه دادگاه CAS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید