هری کین شروع اردوی پیش فصل تاتنهام را از دست داد

به گزارش مجله لیست پیوند، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام نمی تواند دیگر شاگردان ژوزه مورینیو را در هفته نخست اردوی پیش فصل این تیم همراهی کند.

هری کین شروع اردوی پیش فصل تاتنهام را از دست داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ هری کین به دلیل سفری که اخیراً به سواحل باربادوس داشته، در بازگشت به انگلیس مجبور است برای مدتی قرنطینه خانگی باشد تا عدم ابتلای او به کرونا ثابت شود.

کین پس از انجام آخرین بازی اش برای تاتنهام در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس (26 جولای) تعطیلات تابستانی اش را آغاز و جزیره باربادوس در منطقه کارائیب را به عنوان مقصدش انتخاب کرد. زمانی که او و خانواده اش به آنجا سفر کردند، باربادوس جزو کشورهای دارای خطر بالای ابتلا به ویروس کرونا شناخته نمی شد اما ناگهان آمار مبتلایان به کرونا در این کشور سیر تصاعدی پیدا کرد و این کشور هم به فهرست کشورهای ناامن دنیا اضافه شد. مطابق پروتکل های پزشکی دولت انگلیس هم هر کسی که از این کشورها به انگلیس سفر کند باید تا 14 روز پس از ورودش به خاک انگلیس در قرنطینه بماند.

کین هم مطابق دستور دولت عمل کرده و به همین دلیل فعلاً تاتنهام را که از این هفته تمرینات پیش فصلش را آغاز کرده، همراهی نمی کند. این در حالیست که فصل جدید لیگ برتر انگلیس از 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز می شود. انتظار می رود که کین 27 ساله از هفته دیگر تمریناتش را آغاز کند و تا الان به نظر نمی رسد که غیبتش تأثیری روی تمرینات آماده سازی مورینیو گذاشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 560

به "هری کین شروع اردوی پیش فصل تاتنهام را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هری کین شروع اردوی پیش فصل تاتنهام را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید