نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن

به گزارش مجله لیست پیوند، تحقیق جدید نشان می دهد تنها مصرف 4 فنجان قهوه در روز می تواند به کاهش چربی های بدن کمک کند.

نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن

به گزارش، یافته ها مربوط به مطالعه 24 هفته ای است که تأثیر قهوه را در بین 126 مرد و زن دارای اضافه وزن در سنگاپور پیگیری کرده بود.

محققان مشاهده کردند افرادی که روزانه 4 فنجان قهوه کافئین دار می نوشیدند در طول مدت 6 ماه شاهد کاهش 4 درصدی چربی کل بدن شأن بودند.

دریک جانسون آلپرت، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه هاروارد، در این باره می گوید: ما از مشاهده کاهش وزن که عمدتاً ناشی از کاهش حجم چربی بود شگفت زده شدیم. این کاهش حجم چربی قهوه احتمالاً نتیجه واکنش متابولیک است که در آن، کافئین موجب تسریع فرایند متابولیک در افرادی می شود که قهوه می نوشند.

با این حال محققان عنوان می کنند مصرف بیش از این اندازه قهوه موجب سردرد، پریشانی، تپش قلب و ناراحتی معده می شود.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 91

به "نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدن قهوه صبحگاهی راهی برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید