نوبخت: واکسیناسیون همکارانم در شهر زیر زمینی را پیگیری می کنم

به گزارش مجله لیست پیوند، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: پیگیر واکسیناسیون همکاران در شهر زیر زمینی هستم.

نوبخت: واکسیناسیون همکارانم در شهر زیر زمینی را پیگیری می کنم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه پیگیر واکسیناسیون کارکنان شهر زیر زمینی است اضافه کرد: امیدواریم سال جاری اثرات کروناکمرنگ تر گردد و هرچه زودتر برای واکسیناسیون افرادی که در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند اقدامی انجام گیرد.

وی توضیح داد: همکاران ما در ایستگاه ها و راهبران همانند کادر درمان در خط مقدم خدمات رسانی هستند و روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سروکار دارند.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه اولویت اول شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزایش بهره وری است گفت: نتیجه عملکرد ما در شهر بسیار تاثیر گذار است و این موضوع در ایام کرونا بیش از پیش نمایان شد و ما سعی نموده ایم با استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان بهترین خدمات را ارئه دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: قبل از کرونا روزانه دو میلیون مسافر از مترو استفاده می کردند که در سال گذشته با کاهش 70 درصدی آمار مسافری روبرو شدیم و در حال حاضر نیز به یک میلیون و صد هزار مسافر رسیده ایم و با توجه به کاهش ازدحام در ایستگاه ها، فاصله حرکت قطار ها را افزایش نداده ایم و در تمامی خطوط هفتگانه اعزام قطار ها بصورت منظم و طبق برنامه حداکثر مسافر در حال اجرا است.

وی گفت:روزانه بیش از دو هزار اعزام مسافری در خطوط هفتگانه انجام می گردد، این درحالیست که با این ظرفیت در شرایط عادی امکان جابجایی بیش از دو میلیون مسافر را داریم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه همکارانم در ایستگاه ها و راهبران در این چهارده ماه بدون یک روز تعطیلی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی کردند اضافه کرد: همچنان پیگیر واکسیناسیون هستیم و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر محقق گردد.

نوبخت گفت: سال گذشته پلیس نیز همراهی و همکاری خوبی با ما در اجرا شدن پروتکل های بهداشتی و ساماندهی دستفروشان داشتند، این عزیزان نیز در کنار همکاران ما اقدامات خوبی برای ایجاد سفری ایمن برای مسافران انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1007

به "نوبخت: واکسیناسیون همکارانم در شهر زیر زمینی را پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: واکسیناسیون همکارانم در شهر زیر زمینی را پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید