نماینده سابق کنگره: تنها امیدواری ما این است که کنگره ترامپ را برکنار کند

به گزارش مجله لیست پیوند، نماینده جمهوری خواه سابق ایالت میشیگان آمریکا گفت که ترامپ از نظر روانشناختی، اخلاقی، فکری و روحی شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست.

نماینده سابق کنگره: تنها امیدواری ما این است که کنگره ترامپ را برکنار کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیو تروت نماینده جمهوری خواه سابق ایالت میشیگان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را شایسته ریاست جمهوری ندانست و گفت: با توجه به رفتار رئیس جمهور وی اگر در کنگره حضور داشت، در جبهه دموکرات ها قرار می گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی در یادداشتی نوشت: ناتوانی یا عدم تمایل ترامپ در پیگیری پروتوکل های تصمیم سازی عادی، باعث ایجاد هرج و مرج در سیاست خارجی آمریکا شده و کشور را در خطر قرار داده است.

این نماینده سابق کنگره هشدار داد که از نظر روانشناختی، اخلاقی، فکری و روحی، ترامپ برای ریاست جمهوری شایسته نیست.

وی اضافه نمود: ما تنها این امیدواری را داریم که کنگره با استیضاح ترامپ، وی را برکنار نموده و انتخاب میان دو نفر دیگر را در سال 2020 داشته باشیم.

مجلس نمایندگان آمریکا چند روز پیش با اکثریت آرا هر دو بند قطعنامه استیضاح شامل سوء استفاده از اختیارات و مانع تراشی در راستا تحقیقات کنگره را تصویب کردند. انتظار می رود محاکمه ترامپ در سنا، که اکثریتی جمهوری خواه دارد، ماه آینده میلادی انجام گردد.

نتیجه استیضاح هر چه باشد، دموکرات ها توانسته اند نام ترامپ را در تاریخ در فهرست معدود روسای جمهور استیضاح شده قرار دهند. اندرو جانسون در سال 1868 و بیل کلینتون در سال 1998 استیضاح شدند و نام ترامپ به عنوان سومین رئیس جمهور در کنار آن ها قرار خواهد گرفت.

با این وجود هیچ رئیس جمهوری در آمریکا تا به حال به وسیله استیضاح برکنار نشده است و به احتمال قریب به یقین، استیضاح کنونی هم به برکناری رئیس جمهور منتهی نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 41

به "نماینده سابق کنگره: تنها امیدواری ما این است که کنگره ترامپ را برکنار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سابق کنگره: تنها امیدواری ما این است که کنگره ترامپ را برکنار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید