نظر غیرمنتظره پسر ترامپ درباره پیروزی پدرش در انتخابات

به گزارش مجله لیست پیوند، مجله آمریکایی در گزارشی بنابر گفته های یکی از نزدیکان پسر ارشد ترامپ، به دغدغه های وی پرداخته و نوشته او نگران تحت تعقیب قرار دریافت پدر و خانواده اش بعد از باخت ترامپ از جو بایدن است.

نظر غیرمنتظره پسر ترامپ درباره پیروزی پدرش در انتخابات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق مطلبی که در مجله نیویورک تایمز منتشر شده دونالد ترامپ جونیور پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا معتقد است پدرش در جهت باخت در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان) واقع شده است.

در گزارش مجله نیویورک تایمز گفته شد، یک فعال جمهوری خواه که مرتباً با پسر بزرگ ترامپ در ارتباط است، این سخنان را گفته، اما از وی نامی برده نشده است.

این فعال از زبان ترامپ جونیور گفت: ما در حال باختن هستیم و وقتی این اتفاق بیفتد به شدت آسیب خواهیم دید.

طبق این گزارش، او فکر می کند اگر پدرش در مقابل جو بایدن نامزد حزب دموکرات بازنده شود، پدرش، خانواده آن ها و متحدان سیاسی شان تحت پیگرد قانونی فدرال قرار خواهد گرفت. از زبان او گفته شده که معتقد است دولت بایدن در انتقال مسالمت آمیز قدرت مشارکت نمی کند و به سمت زندانی ها شلیک خواهد کرد.

اندی سِرِبیان سخنگوی پسر ترامپ در بیانیه ای خطاب به مجله مذکور، این سخنان را 100 درصد دروغ خوانده و گفته پسر ترامپ چنین دغدغه هایی ندارد.

بر اساس این گزارش، به جز پسر ترامپ، فضای خوش بینی در کارزار انتخاباتی او درباره نتیجه انتخابات پیش رو حاکم است. مقامات کارزار ترامپ به این امید هستند که مانند انتخابات سال 2016 زمانی که نظرسنجی ها مرتباً ترامپ را عقب تر از رقیب دموکراتش نشان می داد و بسیاری از صاحب نظران باخت او را پیش بینی می کردند، نتیجه عوض شود.

طبق گزارش بیزنس اینسایدر، در حال حاضر با نزدیک شدن به انتخابات، چندین مورد تحقیقات درباره ترامپ و خانواده اش در جریان است. دادستان های نیویورک روز دوشنبه از قاضی خواستند پسر کوچکتر دونالد ترامپ را برای شهادت دادن درباره تجارت پدرش به دادگاه بکشاند.

این رسانه آمریکایی افزود: دو پسر ترامپ هر دو در سازمان وی سمت های مدیریتی دارند. ترامپ جونیور حامی سرسخت دولت پدرش است و برای بی اعتبار کردن رقبای انتخاباتی وی، یادداشت ها و اطلاعات نادرست در توییتر منتشر می کند. او در مجمع عمومی حزب جمهوری خواه از عملکرد اقتصادی پدرش دفاع و ادعا کرد سیاست های چپ افراطی بایدن بهبود اقتصادی آمریکا را متوقف خواهد کرد.

جدیدترین نتایج نظرسنجی هیل-هریس ایکس نشان داده که جو بایدن با اختلاف 6 درصد از ترامپ پیش است. طبق نظرسنجی های اجرا شده که در سطح ملی در آمریکا برگزار شده، 45 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که روز انتخابات به بایدن رأی خواهند داد و 39 درصد نیز گفتند که از ترامپ حمایت می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 562

به "نظر غیرمنتظره پسر ترامپ درباره پیروزی پدرش در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر غیرمنتظره پسر ترامپ درباره پیروزی پدرش در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید