مساعد شدن شرایط اردویی کمانداران با افتتاح خوابگاه آزادی

به گزارش مجله لیست پیوند، امید نجاری در مصاحبه با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه به خاطر گسترده تر شدن بحران کرونا هیچ برنامه ای در رابطه با تیم ملی تیروکمان و اردوی آماده سازی این تیم تدوین نشده است، گفت: ترجیح فدراسیون این است که در این شرایط سلامت ورزشکاران را در اولویت قرار دهد و اردویی نداشته باشد به خصوص که طبق اعلام فدراسیون جهانی تا پیش از خاتمه سال جاری میلادی رویدادی هم برگزار نمی شود.

مساعد شدن شرایط اردویی کمانداران با افتتاح خوابگاه آزادی

وی شرح داد: البته کماکان فدراسیون به پیگیری تمرینات کمانداران به صورت انفرادی و در مکان های شخصی تاکید دارد. آنها اسفندماه سال گذشته و چند روز پس از اینکه به خاطر کرونا همه برنامه ها و فعالیت های ورزشی تعطیل شد، تمرین انفرادی در منزل یا هر مکان دیگری که در اختیار دارند را آغاز کردند و همچنان هم اینگونه پیگیر تمرینات شان هستند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان برای پاسخ به این پرسش که فکر می کنید با این شرایط از چه زمان برگزاری اردوی متمرکز امکان پذیر باشد؟، به فرایند ساخت خوابگاه ورزشکاران این رشته در سایت آزادی اشاره کرد و گفت: این خوابگاه در حال تکمیل شدن است. مدت زمان زیادی به بهره برداری از آن نمانده است. فکر می کنم بعد از افتتاح خوابگاه آزادی شرایط برای داشتن اردو خیلی آسانتر شود. گفته می شود همزمان با هفته دولت این افتتاح انجام می شود.

وی با یادآوری اینکه خوابگاه تیروکمان آزادی چند سال نیمه کاره رها شده بود اما با پیگیری رئیس فدراسیون (غلامرضا شعبانی بهار)، موافقت وزیر و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت، گفت: خوابگاه داخل سایت تیروکمان است. زمین تمرین هم در همان محدوده واقع شده است. با این شرایط و با توجه به اینکه غذا هم در همان محل سایت توزیع و قابل سرو است، افتتاح خوابگاه می تواند کمک بزرگی برای آغاز اردوها باشد البته با رعایت پروتکل های بهداشتی.

نجاری شرح داد: در هر صورت فعلا که شرایط برای اردو وجود ندارد، کمانداران زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات شخصی خود را دنبال می کنند. یک گروه هم در واتس اپ تشکیل شده و هر یک از کمانداران هر شب گزارش تمرین روزانه خود را آنجا ارائه می کنند. از طریق همین گروه برنامه های تمرینی جدید هم در اختیارشان گذاشته می شود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان همچنین در مورد شرایط تمرینی زهرا نعمتی گفت: با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک زهرا نعمتی هم به صورت انفرادی تمرین می کند. قرار بود وی از ابتدای تیرماه در کیش مستقر شود اما به خاطر اعلام شرایط قرمز در این جزیره، در تهران ماندگار شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 509

به "مساعد شدن شرایط اردویی کمانداران با افتتاح خوابگاه آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساعد شدن شرایط اردویی کمانداران با افتتاح خوابگاه آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید