مدیر اقتصادی سونی: روش گیم پس به کیفیت بازی های ما لطمه می زند

به گزارش مجله لیست پیوند، هیروکی توتوکی، مدیر ارشد اقتصادی سونی، در صحبت های جدیدش برای بار دیگر بر این عقیده شرکت تأکید نموده که کیفیت بازی های انحصاری استودیوهای داخلی پلی استیشن در صورتی که در روز عرضه به پلی استیشن پلاس اضافه شوند، کاهش می یابد.

مدیر اقتصادی سونی: روش گیم پس به کیفیت بازی های ما لطمه می زند

سرویس اشتراکی نو پلی استیشن پلاس این شرکت از تابستان سال جاری شروع می گردد و شامل کتابخانه ای از صدها بازی می گردد. با این حال، برخلاف سرویس گیم پس مایکروسافت، بازی های انحصاری استودیوهای داخلی پلی استیشن در روز انتشار به این سرویس اضافه نخواهد شد.

در بخشی از جلسه پرسش وپاسخ گزارش اقتصادی اخیر سونی که در این هفته انجام شد، مدیر اقتصادی ارشد سونی بیان نمود که اگر سونی بخواهد مدل مایکروسافت برای گیم پس را دنبال کند، نتیجه آن می تواند به تخصیص منابع کمتر به بازی های انحصاری استودیوهای داخلی و در نهایت کاهش کیفیت کلی آثار ختم گردد.

او در صحبت های خود بیان نمود: اگر عناوین تراز اول پلی استیشن 5 را در سرویس اشتراکی عرضه کنیم، ممکن است احتیاج به کاهش سرمایه گذاری لازم برای آن ها داشته باشیم. این باعث بدتر شدن کیفیت بازی های استودیوهای داخلی می گردد و این یکی از نگرانی های ما است. بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که هزینه های توسعه مناسب را صرف می کنیم تا محصولات و عناوین قدرتمندی داشته باشیم که به روشی مناسب معرفی و عرضه می شوند.

این اولین باری نیست که مدیران سونی درباره چنین موضوعی اظهارنظر می نمایند. پس از معرفی تحولات پلی استیشن پلاس در ماه مارس، مدیر پلی استیشن یعنی جیم رایان این احتمال که بازی هایی مثل گاد آو وار در روز انتشار به این سرویس اشتراکی بیایند، رد کرد.

او درباره این موضوع گفته بود: این راهی نیست که ما در گذشته آن را طی نموده باشیم و این راهی نیست که ما بخواهیم با این سرویس نو دنبال کنیم. ما احساس می کنیم که اگر بخواهیم این کار را با بازی هایی که در استودیوهای پلی استیشن می سازیم انجام دهیم، این چرخه فضیلت شکسته خواهد شد. در این شرایط، سطح سرمایه گذاری عظیمی که ما در بازی های استودیوهایمان انجام می دهیم امکان پذیر نخواهد بود و فکر می کنیم این کار بر کیفیت بازی هایی که توسعه می دهیم، تأثیر منفی خواهد داشت و این چیزی نیست که گیمرها می خواهند.

البته، در آن موقع جیم رایان اشاره نمود بود که هیچ چیز درباره آینده این سرویس نو در درازمدت تعیین نیست: تمام آنچه امروز درباره آن صحبت می کنم، رویکردی است که در کوتاه مدت در پیش گرفته ایم. عرضه بازی هایمان در این سرویس ها در روز انتشار با روشی که استودیوهای ما در حال حاضر کار می نمایند، هیچ منطقی ندارد. اما همان طور که همه می دانیم، همه چیز می تواند به سرعت در این صنعت تغییر کند.

چندی پیش سونی تاریخ راه اندازی سرویس پلی استیشن پلاس نو را در منطقه ها مختلف گفت. از آنجایی که به تاریخ راه اندازی این سرویس نزدیک می شویم، می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی لیست از بازی های موجود در آن را مشاهده کنیم.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1460

به "مدیر اقتصادی سونی: روش گیم پس به کیفیت بازی های ما لطمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اقتصادی سونی: روش گیم پس به کیفیت بازی های ما لطمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید