لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

به گزارش مجله لیست پیوند، اینتر به آسانی اجازه جدایی لائوتارو مارتینز را نخواهد داد.

لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تردیدی نیست که لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر مهم ترین هدف بارسلونا در بازار جابجایی محسوب می گردد. اما نشریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اینتر علاقه ای به مذاکره با بارسا ندارد و تنها اگر باشگاه اسپانیایی بند آزادسازی قرارداد لائوتارو را پرداخت کند، انتقال او به نوکمپ ممکن خواهد شد.

اینتر آرامش دارد زیرا لائوتارو مارتینز با این باشگاه شناخته شده، اما با این حال مهاجم آرژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و مشتاق بازی کردن کنار لیونل مسی در بارسلونا است. به محض انتها بحران ویروس کرونا، استیون ژانگ با لائوتارو دیدار خواهد نمود. این قرار دیدار اهمیت زیادی خواهد داشت و در صورت ابراز تمایل مهاج ارژانتینی به انتقال به نوکمپ، این پفراینده فرایند سریع تری خواهد رفت. بند آزادسازی لائوتارو در طی دو هفته اول ژوئن رقم 111 میلیون یورو است، اما بارسا می خواهد با مذاکره توافق بهتری داشته و با انتقال بازیکن به اینتر این رقم را کاهش دهد.

نام بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو، عثمان دمبله و حتی آنتوان گریزمان برای انتقال به اینتر مطرح شده و ارچه به عنوان مثال نراتزوری علاقمند به خرید ویدال است، اما خواستار انتقالی جداگانه بوده و در خصوص لائوتارو مارتینز فقط پول نقد می خواهد. بدین ترتیب به نظر می رسد کار بارسلونا برای خرید این بازیکن آسان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 346

به "لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید