فارس من، پلتفرم های داخلی از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارند

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پلتفرم های داخلی از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارند ، گفت: شاید پلتفرم های داخلی مشکلاتی داشته باشند اما ازلحاظ کیفیت بر روی آنها کارشده است.

فارس من، پلتفرم های داخلی از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع قوانین سخت پلتفرم ها و استارتاپ های ایرانی را اصلاح کنید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره موضوع مطرح شده در بخشفارس من با موضوع قوانین سخت پلتفرم ها و استارتاپ های ایرانی را اصلاح کنید، گفت: در حال حاضر در شرایطی که در کشور وجود داردو مصرف اینترنت رشد بسیار زیادی داشته است پلتفرم های داخلی عملکرد بدی نداشتند.

وی اضافه نمود: شاید پلتفرم های داخلی مسائلی داشته باشند اما ازلحاظ کیفیت بر روی آنها کارشده است.

فلاح جوشقانی توضیح داد: معتقدم اکنون پلتفرم های داخلی در شرایط متفاوت کشور بد عمل ننموده و از لحاظ کیفیت بر روی آنها کار شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 325

به "فارس من، پلتفرم های داخلی از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پلتفرم های داخلی از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید