شوک شبانه به دلار ، روسیه، استانبول را به هم ریخت

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران:تحلیل گران فنی محدوده 23 هزار را برای قیمت دلار محدوده مشخص جهت می دانند. اگر دلار بتواند از بعضی سطوح این کانال رد گردد از دید معامله گران وارد فاز صعودی شده است در قیمت این صورت قیمت دلار استعداد افت تا کانال 21 هزار تومان را دارد.

شوک شبانه به دلار ، روسیه، استانبول را به هم ریخت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، مذاکرات پیشرفت عمده ای داشته و احتمالا تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد. این اظهارات شب گذشته میخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای موجب شد که به یکباره در معاملات پشت خطی، تعداد فروشنده ها افزایش قابل توجهی پیدا کند و به زیر مرز 23 هزار تومانی بازگردد. البته بخشی از معامله گران نیز شب گذشته سعی می کردند بخش دیگری از صحبت های نماینده روس را برجسته نمایند که عنوان نموده بود، هنوز مسائل حل نشده در مذاکرات مربوط به احیای باقی مانده اند و مذاکره نمایندگان برای نهایی کردن توافق در مورد احیای به وقت و کوشش بیشتری احتیاج دارند. در هر صورت به نظر می رسد بازار ترجیح می دهد با احتیاط اقدامات خود را تنظیم کند و دیشب بیشتر معامله گران سعی کردند خود را با این تصور هماهنگ نمایند که ممکن است واقعا خبر مهمی از مذاکرات وین پس از چند روز بی خبری منتشر گردد.

در صورتی که خبر مخالفی امروز به بازار ارسال نگردد، احتمال می رود فرایند آرام یا نزولی را سپری کند و خریداران با احتیاط بیشتری رفتار نمایند. با این حال در صورتی که خبر مهمی از مذاکرات منتشر نگردد، باز هم خریداران به بازار بازخواهند گشت و قیمت در جهت افزایشی خواهد گرفت.

در حالی که دیشب احتمالات کاهشی در بازار برجسته بود، بسیاری از معامله گران عنوان می کردند موانع زیادی برای احیای برجام وجود دارد. عده ای عنوان می کردند، آمریکا به راحتی قادر نیست که تمام تحریم ها را لغو کند و ترامپ در قالب طرح فشار حداکثری، احیای برجام را بسیار سخت نموده است. در کنار این، در ایران، نمایندگان مجلس اعتقاد دارند باید برای احیای برجام کلیه تحریم ها لغو نشوند.

بازار در هفته های اخیر در شرایط اضطرابی حرکت نموده است و اخبار مختلف، آرامش را از معاملات سلب نموده اند. تحلیل گران فنی محدوده 23 هزار را برای قیمت دلار محدوده مشخص جهت می دانند. اگر دلار بتواند از بعضی سطوح این کانال رد گردد از دید معامله گران وارد فاز صعودی شده است در قیمت این صورت استعداد افت تا کانال 21 هزار تومان را دارد. البته فرایند بازار متشکل نشان می دهد حداقل تا روز یک شنبه امکان افت زیر 22 هزار و 800 تومان وجود ندارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1049

به "شوک شبانه به دلار ، روسیه، استانبول را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک شبانه به دلار ، روسیه، استانبول را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید