سپاهان صدر جدول را از دست داد ؛ پرسپولیس در صدر ماند ، انتها رکورد شکست ناپذیری

به گزارش مجله لیست پیوند، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به انتها رسید و پرسپولیس با 34 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

سپاهان صدر جدول را از دست داد ؛ پرسپولیس در صدر ماند ، انتها رکورد شکست ناپذیری

به گزارش خبرنگاران، امروز در مهمترین بازی صنعت نفت آبادان که در این فصل با اسکوچیچ نتایج درخشانی را بدست آورده پیروز شد سپاهان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر را بانتیجه چهار بردو مغلوب کند.

سپاهان در صورت پیروزی در این ملاقات می توانست جایگزین پرسپولیس در صدر جدول باشد اما این اتفاق رخ نداد تا رقابت در بالای جدول فشرده تر گردد.

گل های این بازی را عیسی آل کثیر (7) محمد قریشی (52), محمد اهل شاخه (72) و طالب ریکانی (81) برای صنعت نفت و سجاد شهباززاده (28) و محمدرضا حسینی (41) برای سپاهان به ثمر رساندند.

صنعت نفت با پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول, 30 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور و با قرار دریافت در رده چهارم جدول به کارش سرانجام داد. سپاهان نیز با این شکست نتوانست جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد و با 31 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.

در استادیوم شهر قدس تیم تراکتور سازی غربیه نبود و با استقبال چشمگیر هوادرانش به مصاف پیکان رفت.تراکتور سازی در این ملاقات به پیروزی سه بریک رسید و یک پنالتی نیز توسط اشکان دژاگه در دقیقه 81از دست رفت.

ساکت الهامی در راس کادر فنی این تیم مانند گذشته قابلیت های فنی اش را به رخ حریف کشید تا تراکتور باردیگر در جاده پیروزیت قرار بگیرد.

در این بازی جلال الدین علی محمدی در دقیقه 52 (از روی نقطه پنالتی) و شهریار مغانلو در دقیقه 78 برای پیکان و ساسان انصاری در دقیقه 53 و مسعود شجاعی در دقایق 62 و 78 (از روی نقطه پنالتی) برای تراکتور گلزنی کردند.

تراکتور سازی با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت، 30 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. تیم پیکان هم با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

با این شکست باید در انتظار تغییر و تحول در کادر فنی پیکان بود زیر این نتایج راضی کننده نبوده است.

  • شکستن رکورد کلین شیت فوتبال ایران توسط یک دروازه بان زن
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 54

به "سپاهان صدر جدول را از دست داد ؛ پرسپولیس در صدر ماند ، انتها رکورد شکست ناپذیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان صدر جدول را از دست داد ؛ پرسپولیس در صدر ماند ، انتها رکورد شکست ناپذیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید