سری A، صعود یوونتوس به رتبه چهارم با شکست جنوا، رونالدو با دبل مجدد پنالتی به زلاتان رسید

به گزارش مجله لیست پیوند، بانوی پیر با رجحان خارج از خانه مقابل جنوا از قافله مدعیان قهرمانی سری A جا نماند. دیداری که رونالدو را به صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها رساند.

سری A، صعود یوونتوس به رتبه چهارم با شکست جنوا، رونالدو با دبل مجدد پنالتی به زلاتان رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم‌های فوتبال جنوا و یوونتوس از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه - به وقت ایران)، در ادامه ملاقاتهای هفته یازدهم سری A ایتالیا به مصاف هم رفتند که یوونتوس به پیروزی 4 بر یک رسید.

پائولو دیبالا در دقیقه 57 شاگردان پیرلو را پیش انداخت، اما استفانو استورارو در دقیقه 61 گل تساوی جنوا را به ثمر رساند. در ادامه مسابقه کریستیانو رونالدو در دقایق 78 و 89 از روی نقطه پنالتی برای یووه گلزنی کرد تا یوونتوس با 23 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی، به صندلی چهارم جدول سری A صعود کند. جنوا نیز همچنان در رتبه نوزدهم جدول حضور دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رونالدو که روز سه‌شنبه هفته گذشته مقابل بارسلونا در گلزنی از روی نقطه پنالتی دبل نموده بود، صدمین بازی خود را با پیراهن یوونتوس پشت سر گذاشت. او در این مسابقه، تعداد گل‌های خود را در این تیم به عدد 79 رساند و با 10 گل زده در این فصل سری A، به همراه زلاتان ابراهیموویچ در صدر جدول گلزنان مسابقات ایستاد.

در آخرین ملاقات این هفته، میلان از ساعت 23:15 میزبان پارما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 703

به "سری A، صعود یوونتوس به رتبه چهارم با شکست جنوا، رونالدو با دبل مجدد پنالتی به زلاتان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، صعود یوونتوس به رتبه چهارم با شکست جنوا، رونالدو با دبل مجدد پنالتی به زلاتان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید