سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محکوم شد!

به گزارش مجله لیست پیوند، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، سرمربی تیم ملی ایران را به پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان محکوم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محکوم شد!

به گزارش خبرنگاران ، تسنیم نوشت: حسن نصراصفهانی رئیس هیئت مدیره صنعت نفت آبادان با اعلام خبر محکومیت سرمربی پیشین صنعت نفت گفت: اسکوچیچ همه موارد را ابتدا برای وکیلش عکس می گرفت و سپس انجام می داد. در خصوص توافقنامه جدایی هم همینطور بود که در نهایت منجر به توافقنامه ای شد که به موجب آن اسکوچیچ پس از جدایی از نفت اگر با هر طرف سومی قرارداد امضا می کرد، می بایست غرامتی را به باشگاه صنعت نفت پرداخت می کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اسکوچیچ از ما جدا شد چند روز بعد متوجه عقد قرارداد او با تیم ملی فوتبال شدیم. بلافاصله مکاتبات ما با او برای عمل به توافقنامه و پرداخت غرامت انجام شد که پاسخی در این رابطه به ما نداد و ناگزیر شدیم موضوع را به وسیله فیفا پیگیری کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان که با برنامه شب های فوتبالی گفت وگو می کرد، گفت: در نهایت فیفا در تاریخ 30 خرداد رای را به سود ما صادر کرد و اسکوچیچ باید مبلغی را به عنوان غرامت به باشگاه صنعت نفت پرداخت کند. شماره حساب باشگاه را به فیفا اعلام نموده ایم و دراگان اسکوچیچ باید غرامت خود را به این حساب واریز کند.

به گزارش تسنیم، براساس توافقنامه ای که اسکوچیچ با تیم صنعت نفت داشت در صورت جدایی باید مبلغ 140 هزار دلار را به این تیم پرداخت می کرد اما این اتفاق پس از حضورش در تیم ملی رخ نداد و مسئولان تیم آبادانی ناچار به شکایت به فیفا شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 476

به "سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محکوم شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محکوم شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید