سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه زنجان غیرحضوری شروع می گردد ، بلاتکلیفی دروس عملی

به گزارش مجله لیست پیوند، معاونت آموزشی دانشگاه کرج در اطلاعیه ای اعلام نموده که سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه زنجان از 29 شهریور و به صورت غیرحضوری شروع می گردد.

سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه زنجان غیرحضوری شروع می گردد ، بلاتکلیفی دروس عملی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه زنجان در اطلاعیه ای، ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در این دانشگاه از 29 شهریور، از استادان این دانشگاه خواست تا محتوای الکترونیکی مناسب و سازگار با روش مجازی را فراوری نموده و به صورت مستمر در طول نیمسال ارزیابی از دانشجویان را انجام دهند.

براساس این اطلاعیه، ثبت نام، انتخاب واحد و نحوه برنامه ریزی آموزشی برای دانشجویان جدید در مقاطع مختلف، پس از اعلام نتایج آزمون ها و معین شدن زمان آغاز کلاس های آنان، در زمان مقرر اعلام می گردد.

طبق این اطلاعیه، کلاس های نیمسال اول در دانشگاه زنجان به صورت مجازی برگزار می گردد و به محض عادی شدن شرایط و صدور مجوز های لازم، ادامه کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی اسکان در خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ورودی سال 98 و قبل از آن که به فعالیت های پژوهشی مشغول هستند، امکان پذیر است و این دانشجویان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

لازم به ذکر است، در این اطلاعیه تصمیم گیری مسئولان دانشگاه زنجان درخصوص نحوه برگزاری کلاس های عملی قید نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 583

به "سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه زنجان غیرحضوری شروع می گردد ، بلاتکلیفی دروس عملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه زنجان غیرحضوری شروع می گردد ، بلاتکلیفی دروس عملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید