ساخت سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند از سر گرفته شد

به گزارش مجله لیست پیوند، سریال ارباب حلقه ها محصول آمازون فیلمبرداری اش را در نیوزیلند از سر گرفت.

ساخت سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند از سر گرفته شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ددلاین، در حالی که فیلمبرداری سریال ارباب حلقه ها با اقتباس از رمان های فانتزی تالکین در نیوزیلند دوباره آغاز شده، فراوری کابوی بیباپ نیز از فردا (چهارشنبه) دوباره به راه می افتد.

علاوه بر این دو پروژه، نتفلیکس نیز کار ساخت سریال دندان شیری را از 14 سپتامبر در این کشور آغاز نموده است.

به گفته منابع، این سه سریال از جمله فیلم ها و سریال های هالیوودی هستند که از سوی دولت نیوزیلند در ماه جولای مجوز آغاز فیلمبرداری شان صادر شد.

پیش از آغاز پاندمی کار فیلمبرداری دو اپیزود اول سریال ارباب حلقه ها به کارگردانی جی. ای. بایونا در حال اتمام بود؛ اما آغاز پاندمی در نیمه ماه مارس کار را متوقف ساخت.

در عین حال همان زمان اعلام شده بود که سفارش ساخت فصل دوم این پروژه پرخرج داده شده است. قرار بود پس از خاتمه فراوری دو اپیزود اول با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در نیوزیلند وقفه ای 4 تا 5 ماهه در کار فراوری ایجاد گردد. در هر حال توقف کار به دلیل پاندمی موجب شد تا گروه نویسندگان سریال که جی. دی. پین و پاتریک مک کی مجریان ساخت سریال، راهنمایی آن را برعهده دارند از این وقفه برای نوشتن متون فصل دوم بهره ببرند.

در چند ماه اخیر مراحل مقدماتی فیلمبرداری ارباب حلقه ها در نیوزیلند در جریان بود.

سریال کابوی بیباپ نیز که اقتباسی از سریال انیمه ژاپنی است و فراوری آن پاییز پیش به دلیل مصدومیت جان چو با وقفه روبه رو شده بود، وسترنی فضایی است که کار ساختش از سر گرفته می گردد.

در نیوزیلند کار فراوری آواتار هم در حال پیشرفت است و جیمز کامرون به تازگی خاطرنشان کرد فیلمبرداری قسمت دوم را به خاتمه برده و فراوری قسمت سوم هم دارد به اتمام می رسد.

نیوزیلند از ماه می و پس از دریافت مجوز از مقامات سلامت کشور بر مبنای پروتکل ها، مجوز هایی برای فراوری محصولات سینمایی و تلویزیونی صادر کرد.

این کشور با وضع محدودیت های شدید توانسته است کووید 19 را ریشه کن کند و به جز اوکلند که اخیراً مواردی از شیوع در آنجا مشاهده شده این کشور هفته پیش همه محدودیت های باقی مانده از دوران کرونا را لغو کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 613

به "ساخت سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید