رعایت نکردن ضوابط بهداشتی کرونا، از دست رفتن عزیزانمان را رقم می زند

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی کرونا در این شهرستان موجب از دست رفتن عزیزانمان شده است.

رعایت نکردن ضوابط بهداشتی کرونا، از دست رفتن عزیزانمان را رقم می زند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش از ، ماریا خویش دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با تشریح علت مرگ سه مورد فوتی روز گذشته در این شهرستان بیان نمود: این سه نفر، مبتلا به بیماری های زمینه ای فشارخون مزمن، دیابت و بیماری کلیوی بوده اند و بیماری کرونا آن ها نیز مثبت اعلام شده بود.

او اضافه کرد: یکی از موارد فوتی ها، زنی 87 ساله بود که به علت فشارخون بالا دچار خونریزی مغزی شد و پس از بستری در بیمارستان فوت کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: دومین مورد، مردی 75 ساله بود باسابقه بیماری دیابت و کلیه که به علت سکته قلبی در منزل فوت کرد.

خویش دوست مطرح نمود: مورد سوم، زنی 62 ساله بود که چندین سال به علت سکته مغزی در بستر بیماری بوده و به علت سکته مغزی فوت نموده است.

او بیان نمود: افراد سالمند و یا افرادی که نزدیک به زمان سالمندی هستند و بیماری های زمینه ای هم دارند، در صورت مبتلا شدن به بیماری کرونا، بیشتر در معرض خطر هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تاکید نمود: توصیه همیشگی ما این است که خانواده ها در زمان شیوع کرونا از افراد سالمند و افرادی که بیماری های زمینه ای و ضعف سیستم ایمنی دارند به خوبی مراقبت نمایند و کمتر با آن ها در رفت وآمد باشند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 421

به "رعایت نکردن ضوابط بهداشتی کرونا، از دست رفتن عزیزانمان را رقم می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت نکردن ضوابط بهداشتی کرونا، از دست رفتن عزیزانمان را رقم می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید