ردمی 10 پرایم پلاس 5G یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

به گزارش مجله لیست پیوند، با حضور گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم پلاس 5G در گیک بنچ، به نظر می رسد خیلی زود باید شاهد عرضه این محصول مورد انتظار به بازار باشیم.

ردمی 10 پرایم پلاس 5G یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

اینطور که به نظر می رسد، ردمی می خواهد به زودی به منظور افزایش گوشی های مالی خود در بازار، گوشی ردمی 10 پرایم پلاس 5G را رونمایی و عرضه کند. محصولی که نام بسیار طولانی دارد اما یک گوشی رده پایین نسبتا خوب به شمار میرود که برای کاربرانی با بودجه بسیار محدود، گزینه ای عالی است.

طبق جدیدترین اخباری که پیرامون این محصول وجود دارد، باید انتظار داشته باشیم خیلی زود، نهایتا طی یک ماه آینده، شیائومی از این گوشی رونمایی کند. از آن جایی هم که نماینده مالی مورد انتظار ردمی به تازگی در بنچمارک گیک بنچ هم دیده شده، به شایعات پیرامون عرضه زودهنگام آن هم تا حدودی دامن زده شده است.

اینطور که به نظر می رسد، ردمی 10 پرایم پلاس 5G قرار است به عنوان یک نسخه تغییر برند یافته از یک گوشی از سری ردمی نوت 11 که اوایل این ماه در چین عرضه شده بود در دسترس قرار بگیرد. نام دقیق محصولی که این گوشی قرار است جانشین آن گردد، ردمی نوت 11E 5G است که به بازار جهانی عرضه نشد.

با توجه به بنچمارک و امتیاز 198 و 1179 در دو بخش تک و چند هسته ای، به نظر می رسد این گوشی از یک تراشه نسبتا خوب بهره می برد که طبق ادعای وب سایت منبع، به احتمال فراوان دایمنسیتی 700 است. این تراشه به عنوان پردازشگر گرافیکی، Mali G57 را در خود دارد و در مجموع هم یک پردازنده قابل اطمینان در رده مالی به شمار میرود.

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله فهرست بنچمارک، ظاهرا این گوشی در یکی از مدل های خود، 4 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت اما نمی دانیم آیا ردمی مدل های دیگری را هم برای آن در نظر دارد یا خیر. معمولا اینطور هست چون امکان ندارد شیائومی یک گوشی مالی را فقط در یک مدل راهی بازار کند. این گوشی ها غالبا برای بازارهایی نظیر هندوستان در نظر گرفته می شوند و در این بازارها هم عرضه محصولی در یک مدل کار اشتباهی است.

این محصول بعلاوه از رابط MIUI 13 و اندروید 12 به عنوان رابط کاربری و سیستم عامل پیش فرض بهره خواهد برد و قطعا اندروید 13 را هم به عنوان نخستین آپدیت نرم افزاری عمده خود دریافت خواهد نمود که این خبر خوبی است.

اگرچه اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه این محصول در اختیار نداریم اما به نظر می رسد به زودی باید شاهد این اتفاق باشیم. با توجه به اینکه ردمی 10 پرایم پلاس 5G قرار است جانشین ردمی نوت 11E 5G باشد، می توانیم تا حدودی در رابطه با یک سری از مشخصات فنی این گوشی هم حدس هایی بزنیم.

اگر این گوشی تفاوت خاصی با نوت 11E نداشته باشد، باید انتظار داشته باشیم نمایشگری 6.58 اینچی با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتزی داشته باشد. بعلاوه به نظر می رسد روی پنل پشتی آن هم دو دوربین، شامل اصلی 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه گردد. باتری این گوشی به احتمال زیاد 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کاربر می تواند آن را با شارژر سریع 18 واتی موجود درون جعبه شارژ کند. این تمام مشخصات ردمی نوت 11E 5G است که انتظار داریم در ردمی 10 پرایم پلاس 5G هم ببینیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1478

به "ردمی 10 پرایم پلاس 5G یک قدم به عرضه نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی 10 پرایم پلاس 5G یک قدم به عرضه نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید