دردسر نو کاربران فیسبوک ، عکسهایی که بارگذاری و سپس غیب می شوند

به گزارش مجله لیست پیوند، فیسبوک باز هم به مشکل برخورده است و این بار در حوزه عکس هایی که انگار قرار نیست هیچوقت بار گذاری شوند. درواقع فیسبوک با یک مشکل نرم افزاری رو به روست.

دردسر نو کاربران فیسبوک ، عکسهایی که بارگذاری و سپس غیب می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از روز گذشته تعداد زیادی از کاربران فیسبوک گزارش نموده اند که نمی توانند عکسهای خود را بارگذاری نمایند اما این عکسهای بارگذاری نشده چه می شوند و اساسا امنیت کافی دارند یا خیر؟

فیسبوک در بیانیه ای اعلام نموده که بعضی از عکسهای کاربران به دلیل یک ایراد نرم افزاری در مسیری خطرناک قرار گرفته اند و در نتیجه امکان بارگذاری ندارند. این جدیدترین خطایی است که در فیسبوک مشاهده شده است.

اما ابعاد این مشکال اصلا کم نیست و بر اساس اطلاعات فیسبوک بین 6.8 میلیون کاربر و 1500 برنامه مرتبط با فیسبوک را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیسبوک برای جبران این مشکل یک صفحه ایجاد نموده که کاربران می توانند بازدید نمایند تا ببینند آیا عکس هایشان ممکن است در معرض خطر قرار داشته باشند یا خیر. کاربران برای آنالیز امنیت حساب کاربری خود می توانند به این صفحه مراجعه نمایند و در صورت درخواست آنالیز شرایط عکسها به حساب فیسبوکی خود وارد می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1560

به "دردسر نو کاربران فیسبوک ، عکسهایی که بارگذاری و سپس غیب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر نو کاربران فیسبوک ، عکسهایی که بارگذاری و سپس غیب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید