دانشگاه جانز هاپکینز: شمار مبتلایان قطعی کرونا در دنیا به 6 میلیون نفر رسید

به گزارش مجله لیست پیوند، یک دانشگاه آمریکایی می گوید بر اساس جواب آزمایش های پی سی آر از سراسر دنیا، تعداد کل مبتلایان قطعی به ویروس کرونا از مرز 6 میلیون نفر گذشته است.

دانشگاه جانز هاپکینز: شمار مبتلایان قطعی کرونا در دنیا به 6 میلیون نفر رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز بامداد یکشنبه گزارش داد که بر اساس برآوردهای خود، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید19 در سراسر دنیا از 6 میلیون نفر عبور نموده است.

بر اساس داده های قرار گرفته روی سایت این دانشگاه، تا کنون شش میلیون و سه هزار و هفتصد و شصد و دو نفر در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنین از میان کل مبتلایان به این ویروس، 367183 نفر جان خود را از دست داده و بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر نیز با شکست دادن این بیماری، بهبود یافته اند.

پیش از این البته بعضی سایت ها از جمله وُرلداُمتر، عبور تعداد کل مبتلایان از 6 میلیون نفر را گزارش نموده بودند که آمار آنها شامل موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا نیز بود اما گزارش دانشگاه جانز هاپکینز تعداد موارد قطعی بر اساس تست پی سی آر (PCR) است.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با بیش از یک میلیون و هفتصد و شصد و چهار هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در دنیا را دارد. بر اساس آمار اعلامی، آمریکا با تعداد بیش از 103 هزار جان باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 425

به "دانشگاه جانز هاپکینز: شمار مبتلایان قطعی کرونا در دنیا به 6 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه جانز هاپکینز: شمار مبتلایان قطعی کرونا در دنیا به 6 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید