دانشگاه بهشتی پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه ها را ممنوع نمود

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با اوج گیری شیوع کرونا ویروس دانشگاه شهید بهشتی با انتشار اطلاعیه ای پذیرش دانشجویان جدید در خوابگاه ها را ممنوع نمود.

دانشگاه بهشتی پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه ها را ممنوع نمود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی آمده است؛ بنابر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه شرایط خوابگاههای این دانشگاه در شرایط اوج گیری مجدد کرونا ویروس تعیین و به دلیل افزایش ابتلا به کرونا فعلا پذیرش دانشجویان جدید در خوابگاه صورت نمی گیرد و در صورت تغییر شرایط متعاقبا هر گونه تصمیم جدید اعلام خواهد شد.

همچنین دانشجویانی که برای خوابگاه دانشگاه شهیده بهشتی ثبت نام نموده اند و هنوزخوابگاه اسکان نیافته اند توصیه می گردد فعلا مراجعه ننمایند.

بر این اساس به ساکنین فعلی خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی تاکید می گردد در صورتی که حضورشان ضرورت ندارد داوطلبانه خوابگاه را ترک نمایند.

دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد؛ با توجه به شرایط موجود در کشور به دلیل بیماری کرونا به دانشجویان این دانشگاه پیشنهاد می گردد در صورتی که پروژه نیمه تمام و در دست اجرا دارند در اتمام پروژه اهتمام بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 625

به "دانشگاه بهشتی پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه ها را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه بهشتی پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه ها را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید