خوزستان کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا ندارد، رفتار ویروس کووید 19 ناشناخته است

به گزارش مجله لیست پیوند، علیرضا افشار گفت: کمبود تخت بیمارستانی در خوزستان برای مبتلایان به ویروس کرونا فعلا وجود ندارد.

خوزستان کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا ندارد، رفتار ویروس کووید 19 ناشناخته است

به گزارش از ، علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت در خوزستان گفت: کمبود تخت بیمارستانی در استان خوزستان برای مبتلایان به کرونا فعلا وجود ندارد، اما به مرز پر شدن ظرفیت های تعریف شده نزدیک می شویم.

او با بیان اینکه ظرفیت های بلااستفاده را در خوزستان باید دوباره بکار بگیریم تا ظرفیت خالی برای بیماران کرونایی ایجاد گردد، اضافه کرد: با توجه به احتیاج هایی شامل تجهیزات و امکانات، که از سوی استان به وزارت بهداشت اعلام شد همه این احتیاج ها در اسرع وقت و با سرعت بالا به خوزستان رسید.

افشار با اشاره به کوشش برای ارتقاء کیفیت درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بیان داشت: وزیر بهداشت دستور صادر کرد تا در دانشگاه ها، مراکزی به منظور افزایش کیفیت درمان اختصاص یابد.

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان توضیح داد: رفتار ویروس کرونا ناشناخته است و پیش بینی می شد پس از ماه رمضان و با افزایش دما عملکرد این ویروس ضعیف و تعداد مراجعه بیماران کاهش یابد، اما خلاف این مساله رخ داد.

او ادامه داد: همچنین با هماهنگی وزیر بهداشت از یک تیم درمانی خبره و اساتید دپارتمان های علمی دانشگاه تهران برای انجام مطالعات علمی در خوزستان کنار دیگر اساتید استانی دعوت به عمل آمد.

افشار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: مردم خوزستان پس از گذراندن یک دوره 3 ماهه قرنطینه خانگی تقریبا احساس خستگی کردند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و با شرکت در مراسم های مختلف موجب فرایند افزایشی پیک بیماری در استان شدند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 477

به "خوزستان کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا ندارد، رفتار ویروس کووید 19 ناشناخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا ندارد، رفتار ویروس کووید 19 ناشناخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید