خطر خرید گوشی اصل مقرون به صرفه از دستفروشان!؟

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: مردم به هیچ عنوان تلفن همراه از دست فروشان خریداری نکنند.

خطر خرید گوشی اصل مقرون به صرفه از دستفروشان!؟

به گزارش تسنیم، محمدرضا رمضان با اشاره به اینکه مردم به هیچ عنوان تلفن همراه از دست فروشان خریداری ننمایند، اضافه نمود: متأسفانه بعضی از دلالان با عدم اطلاعی مردم از نحوه خرید تلفن همراه با ایستادن در کنار مراکز فروش تلفن همراه در صدد گمراهی مردم و فروش گوشی های تقلبی با قیمت های مقرون به صرفه هستند.

وی اضافه نمود: افراد متخلف با جعل شناسه گوشی و هماهنگی با تعدادی از هم دستان خود به گونه ای رفتار می نمایند که خریدار به این موضوع شک ننموده و حتی به این باور برسد که گوشی اصل آن هم با قیمتی مقرون به صرفه تر از مغازه ها خریداری نموده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با تأکید بر اینکه مردم باید خریدهای خود را از مراکز دارای جواز کسب انجام دهند تا دچار نشوند، گفت: با کد دستوری#7777* می توان از اصالت گوشی اطمینان کسب کرد. علاوه بر این با شماره گیری کد #06#* می توان کد IMEI و شماره سریال گوشی را دریافت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1557

به "خطر خرید گوشی اصل مقرون به صرفه از دستفروشان!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر خرید گوشی اصل مقرون به صرفه از دستفروشان!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید