خبرنگاران 192 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

به گزارش مجله لیست پیوند، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با همکاری بانک های عامل 192 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده در قزوین پرداخت شده است.

خبرنگاران 192 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

رضا گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تا به امروز 20 هزار و 720 پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال 27 هزار و 996 نفر در استان جهت دریافت 278 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده است.

وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات، اضافه کرد: تا به امروز بانک ملی ایران با سه هزار و 315 پرونده، بانک سپه با سه هزار و 266 فقره، بانک تجارت با 2 هزار و 848 فقره، بانک ملت با 2 هزار و 826 فقره و بانک صادرات با هزار و 978 فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی را ثبت کرده اند.

گروسی گفت: آخرین مهلت ثبت نام و درخواست تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا 15 اسفندماه سال جاری تعیین شده است ولی با توجه به شرایط کرونایی استان در صورت تمدید مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به آسیب شناسی و راستی آزمایی تسهیلات پرداختی کرونا گفت: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه صفرعلی طاهری به عنوان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان، افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه های مجری و متولی شاهد اقدامات جدی و موثر در حمایت از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا و تسریع در پرداخت تسهیلات به این مشاغل در شهرستان تاکستان باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران 192 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 192 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید