خبرنگاران رئیس بزرگترین بانک روسیه: بحران کرونا بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله لیست پیوند، مسکو - خبرنگاران - رئیس بزرگترین بانک روسیه در خصوص پیامدهای ادامه بحران کرونا بر اقتصاد این کشور هشدار داد و اعلام نمود: اگر واکسنی برای این بیماری ساخته نشود، مردم روسیه باید خود را آماده مواجهه با شرایط وخیم و سخت برای یک مدت طولانی نمایند.

خبرنگاران رئیس بزرگترین بانک روسیه: بحران کرونا بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه خواهد داشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، گرمان گرف رئیس اسبربانک در مصاحبه با کانال تلویزیونی اسبربانک ت.و با اشاره به این که ارزیابی وی در خصوص شرایط تغییر نموده است یا خیر؟، اضافه نمود: پیشتر گمان می کردم با یک سقوط و صعود سریع روبرو خواهیم شد اما امروز با شرایط متفاوتی روبرو هستیم چرا که بحران کنونی طولانی مدت است و در واقع هیچکس نمی داند بحران چه زمانی خاتمه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دوره این بحران بستگی به سرعت فراوری واکسن موثر علیه کرونا دارد، گفت: گمان می کنیم که اوج شیوع کرونا در روسیه بین 5 تا 10 ماه می (16 تا 21 اردیبهشت ماه) است اما در واقع باید بگویم شرایط بحرانی در روسیه طولانی مدت خواهد بود و به احتمال 50 درصد تا سال 2021 درگیر مقابله با این ویروس خواهیم بود.

بر اساس ارزیابی مرکز طراحی های راهبردی روسیه، فراوری ناخالص ملی این کشور در سال 2020 بین 1.18 تا 5.6 درصد کاهش خواهد یافت.

صندوق بین المللی پول پیش بینی نموده است که اقتصاد روسیه در سال 2020 حدود 5.5 درصد کوچکتر خواهد شد.

شیوع کرونا در روسیه همانند سایر کشورهای دنیا برای دولت این کشور مشکل آفرین شده است و به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، این کشور از 11 فروردین به مدت یک ماه به تعطیلات رفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 367

به "خبرنگاران رئیس بزرگترین بانک روسیه: بحران کرونا بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس بزرگترین بانک روسیه: بحران کرونا بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید