خبرنگاران ترافیک هوایی اسپانیا به دلیل شرایط اضطراری کاهش یافته است

به گزارش مجله لیست پیوند، مادرید- خبرنگاران- ترافیک هوایی اسپانیا در سه ماهه نخست سال 2021 میلادی به دلیل منع رفت و آمد ناشی از شرایط اضطراری اعلام شده از سوی دولت و بسته شدن مرز بیشتر ایالت های کشور ، کاهش پیدا کرده است .

خبرنگاران ترافیک هوایی اسپانیا به دلیل شرایط اضطراری کاهش یافته است

به گزارش خبرنگاران از روزنامه ال پاییس ، فرودگاه های اسپانیا در این رابطه ، سه ماهه نخست سال جاری را با 24، 8 میلیون مسافر به خاتمه رساندند که 4، 80 درصد کمتر از همین زمان در سال 2020 است .

تعداد عملیات ها تا خاتمه ماه مارس به 199 هزار و 726 مورد رسید که نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته ، 52 درصد افت داشت .

این کاهش ثابت می کند که علیرغم تلاش شرکت های هواپیمایی برای ادامه برنامه ریزی پروازها ، ظرفیت مسافران به شدت کاهش داشت .این بدان معنی است که نه تنها هواپیماهای کمتری پرواز می کنند بلکه هواپیماها تقریبا خالی پرواز می کنند .

فرودگاه هایی که بیشترین کاهش ها را داشتند ، آنهایی بودند که ایالت هایی که در آنها قرار دارند محدودیت های شدید رفت و آمد را اعمال کردند .در این رابطه ، ایالت والنسیا و کاتالونیا ، بیشترین افت را تجربه کردند .به طور مثال فرودگاه آلیکانته در ایالت والنسیا 4، 91 درصد ، فرودگاه والنسیا 9، 85 درصد و فرودگاه بارسلون در کاتالونیا با 1، 86 درصد افت پرواز روبرو شدند .

فرودگاه ها در ایالت آندالس نیز سقوط های مهمی را متحمل شدند به طوری که فرودگاه سویا 6، 88 درصد و فرودگاه مالاگا 2، 84 درصد افت پرواز داشتند .

اسپانیا در طول سه ماه (بین 14 مارس تا 21 ژوئن سال گذشته میلادی)، در شرایط اضطراری قرار گرفت ، دوره ای که مردم کشور برأی مهار بیماری مجبور شدند در خانه های خود بمانند .

در بدترین زمان های این بیماری همه گیر در اسپانیا ، مخصوصا بین اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل ، روزانه بیش از 900 نفر به دلیل کووید 2019 ، جان خود را از دست دادند .

دولت اسپانیا از سال گذشته ، شرایط اضطراری را هر شش ماه تمدید کرد تا که جلوی پیشرفت بیماری در کشور را بگیرد اما تعطیلات کریسمس و عید پاک ، موج های دوم و سوم بیماری را به ارمغان آوردند .

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 962

به "خبرنگاران ترافیک هوایی اسپانیا به دلیل شرایط اضطراری کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک هوایی اسپانیا به دلیل شرایط اضطراری کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید