جک استرا و سر مالکوم ریفکیند به سوءاستفاده مالی متهم شدند

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: جک استرا و سر مالکوم ریفکیند از وزرای خارجه پیشین انگلیس متهم شده اند که در ازای دریافت هزاران پوند به یک شرکت خصوصی خدمات سیاسی ارائه کردهاند. با این حال، دو سیاستمدار پیشین اتهام ها علیه خود را رد کرده اند.

جک استرا و سر مالکوم ریفکیند به سوءاستفاده مالی متهم شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، جک استرا و سر مالکوم ریفکیند از وزرای خارجه پیشین انگلیس متهم شده اند که در ازای دریافت هزاران پوند به یک شرکت خصوصی خدمات سیاسی ارائه کردهاند. با این حال، دو سیاستمدار پیشین اتهام ها علیه خود را رد کرده اند.

شبکه 4 انگلیس با همکاری روزنامه دیلی تلگراف فیلم مستندی را که مخفیانه از استرا و ریفکیند گرفته شده منتشر کردند که در آن این دو سیاستمدار را در حال چانه زنی بر سر قیمت در ازای ارائه اطلاعات به یک شرکت خارجی نشان می دهد.

سازندگان این فیلم مستند گفتند کسانی که این فیلم را تهیه کردند خود را به عنوان کارکنان یک شرکت چینی جا زدند. در این فیلم دیده می شود که استرا می گوید در قبال استفاده از نفوذ خود برای کمک به این شرکت روزانه 5 هزار پوند می گیرد.

ریفکیند هم گفت می تواند با استفاده از نفوذ خود زمینه ملاقات را با هر یک از سفرای انگلیس در کشورهای جهان فراهم کند.

در پی پخش این فیلم، کمیسیون آیین نامه مجلس عوام انگلیس اعلام کرده است اتهام های این دو نماینده را بررسی می کند.

حزب کارگر انگلیس شب گذشته عضویت جک استرا را تعلیق کرد. حزب محافظه کار هم گفت عضویت ریفکیند را به حال تعلیق در آورده و کمیته انضباطی حزب به طور جداگانه به اتهام های او رسیدگی خواهد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 128

به "جک استرا و سر مالکوم ریفکیند به سوءاستفاده مالی متهم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک استرا و سر مالکوم ریفکیند به سوءاستفاده مالی متهم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید